تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف


یکی از آرزوهای دیرینه انسان پرواز کردن است و اغلب انسان ها در عالم رویا و خیال همیشه به فکر پرواز کردن بوده و هستند به صورتی که پرواز کردن در خواب برای هر انسانی لذت بخش است. تعبیر خواب پرواز کردن به گفته تعبیرگران بسته به مکان و نوع پرواز متفاوت است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر آن را از بین تعابیر مختلف پیدا کنید.  تعبیر...

یکی از آرزوهای دیرینه انسان پرواز کردن است و اغلب انسان ها در عالم رویا و خیال همیشه به فکر پرواز کردن بوده و هستند به صورتی که پرواز کردن در خواب برای هر انسانی لذت بخش است. تعبیر خواب پرواز کردن به گفته تعبیرگران بسته به مکان و نوع پرواز متفاوت است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید تعبیر آن را از بین تعابیر مختلف پیدا کنید.

تعبیر خواب پرواز کردن چیست؟

دیدن رویای پرواز کردن در خواب نشانه توانایی و اراه قوی خواب بیننده است و معمولا اغلب افرادی که این خواب را می بینند به راحتی می توانند از عهده زندگی و مشکلات خویش برآیند. در مطالب قبلی تعبیر خواب بوسیدن مرده و تعبیر خواب لاغر شدن و تعبیر خواب دعوا کردن را مطالعه کردید در ادامه این مطلب با تعبیر دیدن پرواز کردن در خواب آشنا خواهید شد.

تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف

دیدن خواب پرواز کردن دارای چه تعبیری است ؟

امام صادق

تعبیر پرواز کردن در خواب از دیدگاه امام صادق بر ۵ وجه زیر است :

سفر حج بزرگی مرگ و بیماری تغییر حال

تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف

حضرت دانیال

اگر فردی در خواب ببیند مانند مرغ از مکانی به مکانی دیگر می پرد نشانه این است که به سفر می رود و به اندازه بلندی و پریدن او از زمین بلندی و شرف پیدا می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که آنچنان پرواز می کند که به آسمان می رسد و ناپدید می شود و دیگر به زمین برنمی گردد نشانه این است که به زودی از دنیا رحلت می کند.

تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف

منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب پرواز کردن نیکو است مگر اینکه خواب بیننده مستقیم به اعماق آسمان برود و دیگر زیر پای خود را نبیند که در این صورت معبران تعبیر این خواب را نشانه خطری حتمی برای حیات خواب بیننده دانسته اند.
اگر فردی در خواب ببیند که پرواز می کند و از جایی برمی خیزد و به آرامی در مکانی دیگر فرود می آید نشانه این است که دگرگونی و تحولی در زندگی خواب بیننده بوجود می آید که دلخواه وی است.
اگر فردی در خواب ببیند که پرواز می کند و در مکانی سبز و خرم فرود می آید نشانه این است که از دگرگونی و تحول سود می بیند.
پرواز کردن در شب نشانه تحولی آمیخته با غم یا اندوه است همچنین پرواز کردن در شب می تواند بیانگر سفری برای خواب بیننده توام با خستگی و رنج باشد.

تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف

ابن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که در پهنه آسمان پرواز می کند نشانه این است که به سفری پر خیر و با برکت می رود.
اگر فردی در خواب ببیند که از طرف قبله پرواز می کند و دوباره به جای اولیه خود باز می گردد نشانه این است که به مسافرت می رود و با سود و منفعت زیادی از سفر بر می گردد مخصوصا اگر خواب بیننده ببیند که پر دارد.

آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که در اوج آسمان ها پرواز می کند بیانگر این است که در امر ازدواج با بدبخت هایی مواجه می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که نزدیک به زمین پرواز می کند نشانه این است که از پریشانی و بیماری نجات پیدا می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که در حین پرواز کردن به خورشید نگاه می کند بیانگر این است که بیهوه نگران است و در کارهایش به توفیق می یابد.
اگر فردی در خواب ببیند که از کنار ماه و سیاره ها پرواز می کند تعبیر خواب او بیانگر جنگ و قحطی است.

تعبیر خواب پرواز کردن از دیدگاه تعبیرگران مختلف

در این مطلب با تعبیر خواب پرواز کردن را برای شما عزیزان گردآوری کردیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب تعبیر خواب نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس