چه کسی جواب ضرر 90 میلیونی پدیده را می دهد ؟


در حالی که در فاصله چند روز باقیمانده تا بازی پدیده و استقلال، ناگهان سازمان لیگ خبر از لغو این بازی داد، باشگاه پدیده که باید در پیک ترافیک پروازی به تهران می‌آمد و به مشهد باز می‌گشت با ضرری حدود 90 میلیون تومان مواجه شد که با وجودی که به تهران نیامد مجبور به پرداخت آن شد. لغو پرواز چارتری در گرانی وحشتناک بلیط ناشی از تقاضای بالای بلیط برای...

چه کسی جواب ضرر ۹۰ میلیونی پدیده را می دهد ؟

پدیده بابت لغو بازی‌اش با استقلال حدود ۹۰میلیون تومان ضرر کرد
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۲۲:۰۶
چه کسی جواب ضرر 90 میلیونی پدیده را می دهد ؟

تیم فوتبال پدیده خراسان با وجود تمامی تنگاناهای مالی خود بابت لغو بازی‌اش با استقلال حدود ۹۰میلیون تومان ضرر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که در فاصله چند روز باقیمانده تا بازی پدیده و استقلال، ناگهان سازمان لیگ خبر از لغو این بازی داد، باشگاه پدیده که باید در پیک ترافیک پروازی به تهران می‌آمد و به مشهد باز می‌گشت با ضرری حدود ۹۰ میلیون تومان مواجه شد که با وجودی که به تهران نیامد مجبور به پرداخت آن شد.
لغو پرواز چارتری در گرانی وحشتناک بلیط ناشی از تقاضای بالای بلیط برای تردد به مشهد و بالعکس به تهران در شب شهادت حضرت رسول و حضرت رضا(ع) باعث تحمیل هزینه‌ای سرسام‌آور به پدیده‌ای‌ها شد؛ مضاف بر اینکه این باشگاه بابت پرداخت هزینه رزرو پکیج چارتر هتلینگ خود مشتمل بر اسکان و تغذیه نیز در طی دو روز اقامتش در هتل همیشگی خود در تهران به شدت متضرر شد.
با این تصمیم غیرمترقبه سازمان لیگ و در شرایطی که باشگاه پدیده به اندازه کافی از لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد، سئوال اینجاست که چه کسی هزینه ضرر تصمیم دقیقه نودی مسئولان را در قبال این بازی که به پدیده تحمیل شد را متقبل خواهد شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا