بهترین‌های مردم در این کشور شهدا بودند


بهترین‌های مردم در این کشور شهدا بودند

گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر بخواهیم در محله، خانواده و طایفه یک نفر را از نظر اخلاق، رفتار و ادب معرفی کنیم قطعاً شهدا جزو نفرات اول این الگوها خواهند بود و بهترین‌های مردم در این کشور شهدا بودند.

بهترین‌های مردم در این کشور شهدا بودند

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید کاظمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 22 آبان در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان بافت گفت: اولین سؤالی که باید مطرح کرد این است که شهدا چه کسانی بودند و چه شخصیتی داشتند و اگر بخواهیم در محله، خانواده و طایفه یک نفر را از نظر اخلاق، رفتار و ادب معرفی کنند قطعاً شهدا جزو نفرات اول این الگوها خواهند بود و بهترین‌های مردم در این کشور شهدا بودند.
وی افزود: شرایط اول انقلاب دشمنی همه دشمنان با هم بود و تحریم وسایل نظامی و اقتصادی بودیم اما پیروز شدیم و از آن شرایط سربلند بیرون آمدیم و اگر شهدا طلایه‌داران مقاومت این ملت بودند و از جانشان مایه گذاشتند حقانیت این نظام را اثبات کردند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: قطعاً فرمولی که شهدا در پیش ‌گرفته بودند پاسخگوی شرایط کنونی هم است راهبرد شهدا اخلاص، ایثار و مقاومت بود و با همین سه واژه و عمل واقعی به آن در مقابل همه بحث‌هایی که در دنیا مطرح بود، ایستادند و مردم کشور ایران را از دهه اول انقلاب که سخت‌ترین شرایط بود، عبور دادند.
کاظمی گفت: امروز که دشمن با تمام قوا و علنی آمده است، اگر برگردیم به همان راهبرد شهدا که اخلاص، ایثار و مقاومت است و مجدداً این فرهنگ در جامعه جاری شود قطعاً از این شرایط و بدتر از این هم عبور خواهیم کرد.
وی با اشاره به برگزاری کنگره ‌6500 شهید استان کرمان در اسفند‌ماه عنوان کرد: اولین کنگره شهدای کشور 20 سال پیش در کرمان تشکیل شد و آن کنگره الگو شد برای همه کشور تا همه استان‌ها کنگره شهدا را برگزار کنند و امسال برای دومین بار میزبان کنگره شهدا در کرمان هستیم.
حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده، امام جمعه بافت با بیان اینکه یادواره شهدای شهرستان بافت هشتم آذر‌ماه برگزار می‌شود، گفت: اگر فرهنگ شهادت که برگرفته‌ از فرهنگ سیدالشهداء است، تبیین شود ما مشکلی نخواهیم داشت.
فتحعلی حمزه‌جواران، فرماندار بافت نیز در این جلسه گفت گفت: در برگزاری یادواره شهدا برنامه‌ریزی لازم انجام‌ شده و یادواره 267 شهید شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟