کوله رسالت شهدا نباید بر زمین بماند


کوله رسالت شهدا نباید بر زمین بماند

گروه فرهنگی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: کسانی که نقش و جایگاه شهیدان را درک کرده و آن را پذیرفته‌اند و صادقانه برای ادامه رسالت شهیدان تلاش می‌کنند بی‌شک مورد شفاعت شهدا قرار خواهند گرفت و این وظیفه همگانی است که کوله رسالت شهدا بر زمین باقی نماند.

کوله رسالت شهدا نباید بر زمین بماند

به گزارش ایکنا از قزوین، چهارمین اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین که مزین به نام دانشجویان است با حضور سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، مسئولان استان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، جامعه دانشگاهیان و دانشجویان در محل نمایشگاه دائمی قزوین در حال برگزاری است.
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم تأکید دارد که خود مشتری جان و مال اهل ایمان است، اظهار کرد: خداوند برای کسانی که ایمان آورده‌اند حیات طیبه و ابدی را نصیب خواهد کرد لذا بنیاد شهیدان را مرده بدانیم بلکه آن‌ها به‌واسطه اثر خدایی که یافته‌اند جاویدان هستند.
وی ادامه داد: سه طایفه انبیا، علما و شهدا اهل شفاعت هستند و می‌توانند در آن دنیا افرادی را که شرایط خاص دارند را مورد شفاعت قرار دهند.
نماینده ولی‌فقیه در استان تصریح کرد: اقامه عدالت، توحید، ولایت و هر آنچه که خداوند از ما خواسته ازجمله شرایطی است که موجبات شفاعت بندگان را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه دانشجویان گفت: امروز دانشگاهیان اعم از اساتید، مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجویان در این محفل حاضر هستند تا همراهی خود را سبک و سیره زندگی شهدا به‌ویژه شهدای دانشجو اعلام کنند.
آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: کسانی که در مسیر تحکیم و حراست و توسعه و نشر دین الهی قدم برمی‌دارند مورد شفاعت پیامبران هستند و آنان‌که در مسیر اهل بیت قدم برمی‌دارند مورد شفاعت اهل بیت قرار خواهند گرفت.
وی ابراز کرد: کسانی که نقش و جایگاه شهیدان را درک کرده و آن را پذیرفته‌اند و صادقانه برای ادامه رسالت شهیدان تلاش می‌کنند بی‌شک مورد شفاعت شهدا قرار خواهند گرفت و این وظیفه همگانی است که کوله رسالت شهدا بر زمین باقی نماند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در پایان تأکید کرد: باید تلاش کنیم سندی برای شفاعت خود در آن دنیا تهیه کنیم که شاید بهترین آن‌ها داشتن دغدغه برای معرفی و حرکت در مسیر قرآن کریم، اهل بیت(ع) و آرمان‌های شهدا باشد تا مشول شفاعت آن‌ها قرار بگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا