به گزارش فارس، حسین امیرعبداللیهان دبیرکل دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور بیانیه‌ای تجاوز ددمنشانه اخیر نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن مردم بی دفاع و همچنین ویرانی مناطق مسکونی و ساختمان رادیو و تلویزیون الاقصی گردید را بشدت محکوم کرد.

امیرعبداللهیان تداوم محاصره غزه و محروم نمودن ملت مظلوم فلسطین از داشتن حقوق اولیه را عامل استمرار تنش در غزه دانست و بر حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از "حق بازگشت " و "رفع اشغالگری" از سرزمین های اشغالی تاکید کرد.

وی توان و قدرت بازدارندگی موشکی و حمایت مردمی از مقاومت را رمز پیروزی و پایداری ملت فلسطین در مقابل اشغالگران توصیف نمود و افزود: نتانیاهو به پایان خط رسیده و مقاومت فلسطین بی تردید صهیونیست ها را متوقف و پشیمان خواهد ساخت. زمان مذاکره و عادی سازی روابط با صهیونیست های کودک کش به پایان رسیده و در مرحله جدید مقاومت فلسطین گام های مهمی برای تحقق حقوق مشروع خود و آزادی قدس بر می دارد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ضمن تاکید بر حمایت از ملت فلسطین از مجامع جهانی و سازمان های بین المللی خواست تا با محکوم نمودن جنایات ضد انسانی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از حقوق اولیه ملت فلسطین حمایت نمایند.