هفت میلیارد ریال دلار از یک خودرو در مشهد کشف شد


هفت میلیارد ریال دلار از یک خودرو در مشهد کشف شد

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: از یک خودروی سواری پژو اسکناسهای دلار به ارزش هفت میلیارد ریال کشف و در این زمینه دو متهم دستگیر شدند.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز چهارشنبه به نقل از سردار محمد کاظم تقوی گزارش داد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر شناسایی یکی از عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی گروههای دایره آگاهی کلانتری سناباد با ردزنی متهم مورد نظر را پس از شرارت و عربده کشی در خیابان شیرازی مشهد در اقدامی غافلگیرانه در حالی که که قصد فرار با خودروی پژو را داشت دستگیر کردند.
وی گفت: در حالی که پلیس متهم را به کلانتری سناباد انتقال می‌داد ماموران انتظامی با حرکت و رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در خیابان مطهری مواجه شدند. راننده و سرنشین این خودرو به محض مشاهده خودروی گشت پلیس با سرعت زیاد متواری شدند.
او افزود: ماموران انتظامی با تعقیب این خودرو متهمان را در ابتدای خیابان شهید قرنی مشهد دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی پژو مقادیری دلار کشف شد. راننده پژو در بازجویی اعتراف کرد که راننده خودرو تریلر است و در مسیر ترکمنستان ایران کار می کند که مقداری دلار از کشور همسایه گرفته و قصد تبدیل آن به پول رایج ایران را داشته است.
پلیس در بازرسی از این خودرو بیست و یک قطعه اسکناس 100 دلاری و 369 منات ترکمنستان کشف کرد.
7496/1858

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط