لوازم خانگی دست دوم خود را به فروشگاه IKEA بفروشید


لوازم خانگی دست دوم خود را به فروشگاه IKEA بفروشید

این موضوع می‌تواند به طور کامل شیوه‌های خرید شما از فروشگاه وسایل خانگی IKEA را جهت دکوراسیون و تهیه لوازم خانه تغییر دهد.

لوازم خانگی دست دوم خود را به فروشگاه IKEA بفروشید

این موضوع می‌تواند به طور کامل شیوه‌های خرید شما از فروشگاه وسایل خانگی IKEA را جهت دکوراسیون و تهیه لوازم خانه تغییر دهد. در اوایل همین هفته و در کنفرانس Zero Waste که در ونکوور برگزار شد، برندان سیل (Brendan Seale) رئیس سازمان Sustainability of IKEA Canada اعلام کرد که یک طرح جدید و ابتکاری برای فروش مجدد لوازم دست دوم خانه راه‌اندازی شده است.

این موضوع به مشتریان کانادایی این امکان را می‌دهد که لوازم خانگی دست دوم خودشان را که از فروشگاه IKEA خریداری کرده‌اند با یک اعتبار درون‌فروشگاهی با وسایل خانگی نو از این فروشگاه تعویض کنند تا بتوانند خانه‌هایشان را از نو دکوراسیون‌بندی کنند.

فرایند تعویض وسایل خانگی ساده است و به سرعت انجام می‌گیرد. مشتریانی که می‌خواهند در این طرح مشارکت کنند باید ابتدا در IKEA ثبت نام کنند که این ثبت نام رایگان است. مشتریان به مدت کوتاهی پس از ثبت نام ملزم هستند که فروشگاهی را جهت متصل شدن به حساب کاربری خود در IKEA انتخاب کنند.

سپس از طریق حساب کاربری IKEA Family خودشان می‌توانند یک درخواست برای فروش مجدد اثاث خانگی دست دوم خود به فروشگاهIKEA با یک اعتبار درون‌فروشگاهی ثبت کنند که هر کدام از این وسایل باید به طور جداگانه ثبت شود. این فرایند دارای ۳ مرحله زیر است:

از وسیله‌ای که قصد فروشش را دارید تعداد ۴ عکس یا بیشتر به فروشگاه ارسال کنید
مدت ۷۲ ساعت منتظر بمانید تا فرایند بررسی وسیله مورد نظر از جانب فروشگاه انتخابی شما به اتمام برسد
وسیله مورد نظر را به فروشگاه ارسال کنید و از جانب فروشگاه منتخبتان یک اعتبار درون‌فروشگاهی دریافت کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح فروش مجدد وسایل خانگی دست دوم IKEA به سایت آن مراجعه کنید.

همچنین در اوایل همین ماه IKEA اعلام کرد که سیاست جدید ۳۶۵ روز برای پس دادن وسایل خانگی نو بعد از خریداری تعیین کرده است. سیاست قبلی فروشگاه شامل مهلت ۴۵ روزه‌ برای بازپس دادن وسایل خریداری می‌شد.

منبع: dailyhive

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس