جرارد: سر خوردن من در بازی با چلسی، بد شانسی محض بود


جرارد: سر خوردن من در بازی با چلسی، بد شانسی محض بود

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- استیون جرارد (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/324464)، کاپیتان سابق لیورپول، لیز خوردن خود در بازی سرنوشت‌ساز سال ۲۰۱۴ مقابل چلسی...

طرفداری- استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، لیز خوردن خود در بازی سرنوشت‌ساز سال ۲۰۱۴ مقابل چلسی را «بد شانسی محض» خطاب قرار داده است.

به گزارش اسکای، با رسیدن به پایان نیمه اول بازی در آنفیلد در تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۴، نتیجه بازی لیورپول و چلسی برابر بود و قرمزها می‌دانستند که با پیروزی در آن بازی، به فاصله دو هفته به پایان فصل، با اختلافی پنج امتیازی در صدر جدول قرار خواهند گرفت. با این حال لغزیدن جرارد در نیمه زمین خودی، باعث شد تا دمبا با گل اول را بزند و سپس گل دیگری از ویلیان، چلسی را ۲-۰ پیروز کرد تا رویاهای لیورپول برای قهرمانی رنگ ببازد.

*/

سر خوردن استیون جرارد مقابل چلسی (2014)

جرارد که در آن زمان از ناحیه کمر مشکل داشت، باید با تزریق دارو در زمین قرار می‌گرفت. او در همین مورد گفته است:

فکر نمی‌کنم این یک بهانه باشد. اتفاقی که افتاد، بدشانسی محض بود اما وقتی یک کتاب نوشته می‌شود یا فیلمی ساخته می‌شود، به ویژه در همکاری با افرادی که برنده اسکار شده‌اند و فیلم‌هایی مثل سرگذشت امی وایهنهاوس (یک خواننده فقید انگلیسی) و سنا (مستندی در مورد آیرتون سنا، راننده سابق فرمول یک) ساخته‌اند، باید تا جای ممکن صادق و رو راست بود.

گفتنی است که اکران مستند سرگذشت جرارد، فردا (پنجشنبه) در سینماهای انگلستان آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس