این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)


این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)

وقتی با چنین جمله ای مواجه می شویم ما به یاد فیلم هایی می افتیم که صحنه های غذا خوردن در انها زیاد…

وقتی با چنین جمله ای مواجه می شویم ما به یاد فیلم هایی می افتیم که صحنه های غذا خوردن در انها زیاد دیده می شود اما منظور ما فیلم هایی است که اشتهای غذا خوردن را از شما می گیرند

فیلم هایی با صحنه های خشن و تهوع آور که نباید حین وعده شام تماشا کنید!!

بادرنظر گرفتن این موضوع که فروش غذا و خوراکی و نوشیدنی در اکثر بوفه های سینماها وجود دارد، اما تمام آدم های عشق سینما هنگام تماشای خیلی از فیلم ها اصلا اشتهایی برای خوردن ندارند.

فیلم های زیادی هستند که تماشاچی می ترسند زمان غذا خوردن یا حتی بعد از آن نگاه کنند.

وقتی با چنین جمله ای مواجه می شویم ما به یاد فیلم هایی می افتیم که صحنه های غذا خوردن در انها زیاد دیده می شود اما منظور ما فیلم هایی است که اشتهای غذا خوردن را از شما می گیرند.

بیشتر بدانید : این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 1)


Cannibal Holocaustهانیبال هولوکاست
این فیلم درباره قبایل آدم خواری است که روی زمین وجود داشته و واقعی هستند، اما کانیبال هولوکاست یکی از مخرب ترین و وخشتناک ترین تصاویر را در فیلم های این ژانر دارد.
این فیلم ایتالیایی محصول سال 1980 در مورد یک گروه مستندساز است که در امازون به دنبال گروه مستندساز دیگری هستند که در جنگل ها گم شده اند؛ این گروه تنها می توانند دوربینی متعلق به گروه اول را پیدا کنند.

در این دوربین رازهای وحشتناکی برای آنها فاش می شود، تصاویر ترسناکی از اذیت و آزار حیوانات و انسان ها و حتی آدم خواری. در این فیلم حتی قتل و کشتار حیوانات واقعی نیز دیده می شود.

به دلیل داشتن صحنه های بیش از حد خشن این فیلم برای کسانی که مشکل قلبی دارند و تماشا در زمان شام خوردن توصیه نمی شود.

این فیلم آنچنان واضح و طبیعی بود که کارگردان آن Ruggero Deodato به جرم قتل و اشاعه زشتی و خشونت بازداشت شد، چراکه آنها فکر می کردند قربانیان انسانی فیلم واقعی هستند.

درنهایت او از اتهامات مبرا شد، چرا که بازیگران فیلم خودشان را به پلیس نشان دادند تا ثابت کنند آنها زنده اند و واقعا بدنشان تکه تکه نشده است.
باوجود همه این جنجال ها این فیلم به خاطر خشونت و بی رحمی زیادش مشهور نشد.

این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)
Cannibal Holocaustهانیبال هولوکاست


Ōdishon یا Audition (تست بازیگری)
هیچ کدام از فیلم های تاکاشی مایکه به اندازه فیلم Ōdishon بدنام نبوده اند (نام ژاپنی برای کلمه Audition). این فیلم محصول سال 1999 درباره مردی است که همسرش را از دست داده است و به دنبال پیدا کردن همدم جدید است.

او از دوستش که تهیه کننده فیلم است کمک می خواهد، او تست بازیگری ترتیب می دهد تا بین آنها دوستش بتواند همسر جدیدش را پیدا کند.این زن بالاخره انتخاب می شود، اما کسی نیست که فکرش را می کردند.

او به زودی می فهمد در مورد این زن کاملا اشتباه می کرده و داستان عاشقانه فیلم ترسناک می شود. این زن قربانیان دیگری نیز داشته که انها را می دزدیده و بعد از شکنجه و تکه تکه مردن اجزای بدنشان قربانی را در ظرف سگ سرو می کرده. صحنه های ترسناک و چندش اور در اخر داستان به حدی زیاد است که مجبور می شوید رویتان را از صفحه تلویزیون برگردانید!

این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)
Ōdishon یا Audition (تست بازیگری)


هانیبال
صحنه های خیلی زیادی در سکوت بره ها وجود دارد که می تواند حال بیننده را بد کند، خصوصا وقتی که هانیبال لکتر (آنتونی هاپکینز) با شور و ذوق در مورد درست کردن یک وعده غذایی با کبد یک انسان و لوبیا صحبت می کند.
با این حال در قسمت های بعدی این فیلم چندگانه ریدلی اسکات مثل هانیبال نسبت به قسمت قبل صحنه های تهوع آور کمتری داریم.

این قسمت در اصل بازی موش و گربه بین دکتر بد داستان و مامور ویژه با بازی جولین مور است.

در این فیلم نیز صحنه های خشن زیادی وجود دارد، خصوصا صحنه زنده زنده خورده شدن قربانیان توسط گرازهای وحشی

این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)
فیلم هانیبال


Waiting....
این فیلم یک فیلم کمدی محصول سال 2005 با بازیگری رایان رینولدز، انا فاریس، جاستین لانگ و دن کوک است. اما این فیلم درمورد آشپزخانه همچنان در آشپزخانه باقی نمی ماند.

پیشخدمت ها و کارکنان یک رستوارن که گرفتار روزمرگی و یکنواختی دنیای کار شده اند، وارد بازی کثیفی می شوند تا از این خستگی و افسردکی بیرون بیایند. آنها شروع می کنن به انتقام گرفتن از مشتریان رستوران که زیاد از انها خوششان نمی آید.

کار آنها فقط بی تفاوتی از بهداشت ساده مثل شستن دست ها نیست، آنها موادچندش اوری را با غذای این افراد قاتی می کنند.

مطمئنا شما دلتان نمی خواد صحنه های چندش اور مربوط به غذا خوردن را سر سفره شام ببینید. پس اگر می خواهید این فیلم را ببینید به وقت دیگری موکول کنید.

این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)
Waiting....


فیلم Food, Inc، تجارت غذا
فیلم مستند رابرت کنرسال 2008 در مرد کشاورزی نشان داد، صنعت و شغل کشاورزی در آمریکا برای کسانی که معده ضعیفی دارند مناسب نیست. اما لازم است که حتما تمام فیلم را تماشا کنید.

این فیلم درمورد روش های نگران کننده ای است که در تولید غذا برای مشتریان استفاده می شود، از تکنیک های غیرانسانی که برای بزرگ کردن و کشتن حیوانات استفاده می کنند تا روش های غیردوستانه برای بزرگ کردن سبزیجات و حبوبات

این فیلم تلنگری است برای کسانی که گیاه خوار هستند یا فقط ادعای گیاه خوری دارند. این فیلم به بررسی مافیای تراریخته در صنعت غذا می پردازد. مطمئنا وقتی که در حال خوردن غذا هستید دلتان نمی خواهد دیگر مشکلات خطرناک راجع به مواد غذایی که می خوریم را نیز بررسی کنم.

این فیلم ها را موقع غذا خوردن نگاه نکنید!! (قسمت 2)
فیلم Food, Inc، تجارت غذا


بیشتر بدانید : 10 شخصیت کودک عجیب تاریخ سینما!!

بیشتر بدانید : 12 پوستر ترسناک و خشن سینمای هالیوود که نمایششان ممنوع شد!!

بیشتر بدانید : سال های خیلی تاریک/ دنیایی که در رودخانه هایش، جنازه پوسیده جریان دارد!

بیشتر بدانید : تفاوت فیلم‌های ترسناک ایرانی و خارجی!!


تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی