پایان کار نمازی؛ فرصتی برای تحول نیست (عکس)


ذوب آهن به همکاری خود با مربی سابق تیم ملی پایان داد و امید نمازی که در بازگشت به فوتبال ایران امیدوار به کسب نتیجه بود با یک ناکامی بزرگ اصفهان را ترک خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی از جمله مربیان صاحب سبک در فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه همکاری با کارلوس کی‌روش در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد. این مربی که در یوتای آمریکا زاده شده و اصالتی ایرانی داراست، بعد از سال‌ها بازی در این کشور در نهایت به عنوان یک تئوریسین به کادرفنی تیم ملی ایران اضافه شد. اولین حضور نمازی در فوتبال ایران البته به زمان حضورش در استیل آذین مربوط می‌شود که آن نیز کوتاه مدت بود و با توجه به نتایج این تیم خیلی زود طرفین به کار پایان دادند.


سرمربی مورداعتنای فوتبال آمریکا که سابقه ریز و درشتی در این کشور داراست، بلافاصله بعد از پایان همکاری در استیل آذین به تیم ملی دعوت شد تا در کنار کارلوس کی‌روش حضور یابد. این همکاری با دوام سه ساله در آستانه جام جهانی با اختلاف نظر طرفین همراه شد و او از حضور در برزیل محروم ماند.


امید نمازی در بازگشت به امریکا هدایت تیم ملی زنان این کشور را عهده دار شد و در ابتدای این فصل نیز به عنوان گزینه جذاب حضور روی نیمکت ذوب آهن مورد توجه قرار گرفت. با این حال تدابیر فنی او در شرایطی که به نظر می‌رسید این تیم اصفهانی از نظر سبک اجرای فوتبالی توانسته نظرها را به خود جلب کند، نتوانست ذوب را از بحران کسب نتیجه خارج کند و مدیران این باشگاه بعد از باخت سنگین و دور انتظار با 4 گل برابر تراکتورسازی تصمیم به کنار گذاشتن او گرفتند. اکنون سرنوشت نمازی در فوتبال ایران خاتمه یافته تلقی می‌شود و باید انتظار آینده مربیگری او در تیمی دیگر و شاید بار دیگر در ینگه دنیا را داشت.

پایان کار نمازی؛ فرصتی برای تحول نیست (عکس)

امید نمازی که از چند روز پیش و بعد از شکست مقابل تراکتورسازی صحبت در خصوص برکناری‌اش به اوج رسیده بود، امروز نیز سبزپوشان اصفهانی را تمرین نداد تا برکناری او به قطعیت نزدیک شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته