اوکلاهاما تاندر 128-103 نیویورک نیکس؛ با درخشش پل جرج، غیبت وستبروک احساس نشد


اوکلاهاما تاندر 128-103 نیویورک نیکس؛ با درخشش پل جرج، غیبت وستبروک احساس نشد

طرفداری - تیم بسکتبال اوکلاهاما تاندر موفق شد بامداد امروز و در ادامه رقابت های NBA برابر حریف خود یعنی نیویورک نیکس به برتری 128-103 برسد. در این دیدار راسل وستبروک ستاره تاندر به میدان نرفت. گزارش بازی از همان آغاز بازی و تایم اول این میزبان...

طرفداری - تیم بسکتبال اوکلاهاما تاندر موفق شد بامداد امروز و در ادامه رقابت های NBA برابر حریف خود یعنی نیویورک نیکس به برتری 128-103 برسد. در این دیدار راسل وستبروک ستاره تاندر به میدان نرفت.

گزارش بازی

از همان آغاز بازی و تایم اول این میزبان بود که شروع بهتری داشت. انتقال سریع بازی از دفاع به حمله باعث شد تا تاندر در تایم اول اختلافی خوب ایجاد کند و 37-22 پیروز کوارتر اول شود. در کوارتر دوم اما شاهد بازی متعادل تری بودیم. دفاع بهتر نیویورک در این کوارتر اجازه نداد تا اختلاف مانند تایم اول بیتر شود هرچند در پایان تاندر با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 28-27 پیروز کوارتر دوم شد.

با آغاز نیمه دوم بازی باز هم تاندر تیم برتر میدان بود. مدیریت خوب بازی به خصوص در فاز دفاعی و همچنین پرتاب های بی نقص پل جرج باعث شد تا با پیروزی 35-31 تاندر در تایم سوم اختلاف دو تیم بیشتر نیز بشود. در تایم آخر نیز تغییری در روند بازی صورت نگرفت. میزبان با کنترل جریان بازی و با برتری 28-23 در کوارتر آخر در مجموع پیروز این مسابقه خانگی شد.

آمار بازی

تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباد بازیکن پاس
اوکلاهاما تاندر جرج 35 جرج 7 شرورد 12
نیویورک نیکس هاردوی 20 هزونیا 6 مودیای 5

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت