ارتش و سپاه ید واحدند که بر فرق هر دشمنی فرود آیند از جا برنمی خیزد


ارتش و سپاه ید واحدند که بر فرق هر دشمنی فرود آیند از جا برنمی خیزد

فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح نمایش وحدت برای کور کردن دشمنان و بدخواهان هستند و ارتش و سپاه ید واحدند که بر فرق هر دشمنی فرود آیند از جا بر نمی خیزد.

خبرگزاری شبستان، گروه سیاسی: سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در آیین بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم که صبح امروز (پنجشنبه، ۲۴ آبان) در مرکز هوافضای سپاه برگزار شد، گفت: ارتش و سپاه ید واحدند که بر فرق هر دشمنی فرود ایند از جا بر نمی خیزد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح نمایش قدرت برای کور کردن دشمنان و بدخواهان هستند که دانستن آن بر همگان واجب است.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: قالب ولایت آلیاژ مستحکم از نیروهای مسلح ساخته است که بنیان مرصوص در برابر دشمنان نظام است، سپاه و ارتش دو لبه ذوالفقار ولایت هستند که با توانمندی خود توانستند امنیت جامع و تلافی جویانه در برابر دشمنان ایجاد کنند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: باید بتوانیم بیش از پیش حصار امن برای نظام جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی باشیم، استحکام بخشی بر قدرت دفاعی و تقویت نقش افرینی منطقه ای و موازنه تهدید پر برابر دشمنان و ارتقا بازدارندگی تلافی جویانه اهدافی است که تحت فرماندهی کل قوا در سایه تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحقق می یابد.

این مطلب در حال تکمیل شدن است.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام