غیبت عزت‌اللهی تا پایان سال میلادی و حضور قطعی انصاری‌فرد در ترکیب اصلی ناتینگهام فارست


یک رسانه انگلیسی زمان احتمالی بازگشت سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی مصدوم تیم ردینگ را اعلام کرد.


غیبت عزت‌اللهی تا پایان سال میلادی و حضور قطعی انصاری‌فرد در ترکیب اصلی ناتینگهام فارست

وبسایت رسمی برنامه نود - یک رسانه انگلیسی زمان احتمالی بازگشت سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی مصدوم تیم ردینگ را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت فوتبال لیگ ورلد، سعید عزت‌اللهی در مدت‌زمان باقی‌مانده از سال جاری میلادی شانس بازی برای تیم ردینگ را نخواهد داشت. این ملی‌پوش ایرانی که در اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی تدارکاتی با بولیوی مصدوم شده بود مراحل درمانی خود را در انگلیس می‌گذراند.

خبر دیگر از لژیونرهای ایرانی چمپیونشیپ انگلیس مربوط به کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ناتینگهام فارست است.

سایت فوتبال لیگ ورلد در مطلبی به نقل از گئورگ هاربی درباره احتمال نیمکت‌نشینی کاروالهو و قرار گرفتن کریم انصاری‌فرد در بازی‌های آینده تیم ناتینگهام فارست نوشت: کریم انصاری‌فرد باید مهاجم خیلی خوبی باشد و نمایش درخشانی در جام جهانی 2018 روسیه همراه تیم ملی فوتبال ایران داشت. بدین‌خاطر نمی‌توان جایگاهی به غیر از ترکیب اصلی تیم ناتینگهام فاست برای او متصور بود. هیچ فکری نباید درباره حضور کریم انصاری‌فرد در خط میانی به جای خط حمله کنیم.

تیم ناتینگهام فارست تا پایان هفته هفدهم چمپیونشیپ انگلیس رتبه هفتم جدول رده‌بندی را با 27 امتیاز در اختیار دارد. تیم ردینگ نیز با 16 امتیاز بیستم است. در این رقابت‌ها 24 تیم حضور دارند و 2 تیم نخست راهی لیگ برتر انگلیس خواهند شد.

2051

داخلی سعید عزت اللهی کریم انصاری فرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی