برتری ثانیه‌های آخر دانشگاه گلستان در تهران


برتری ثانیه‌های آخر دانشگاه گلستان در تهران

تیم بسکتبال دانشگاه گلستان در نزدیکترین مسابقه هفته سوم سوپرلیگ بانوان موفق به شکست گاز تهران شد و تیم‌های مدعی لیگ نیز به روند پیروزی‌های خود ادامه دادند.

برتری ثانیه‌های آخر دانشگاه گلستان در تهرانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال بانوان امروز با شش مسابقه برگزار شد. تیم‌های هیرو تهران و نفت آبادان یکی از مهمترین مسابقات هفته را برگزار کردند. نفت مدافع قهرمانی لیگ که ستاره‌های خود را از دست داده است، جلوی برد‌های ۱۰۰ امتیازی هیرو را گرفت؛ اما در نهایت ۸۶ بر ۶۵ شکست خورد.

تیم‌های گاز و گلستان هم یکی از نزدیکترین مسابقات هفته را در سالن آزادی تهران انجام دادند و در حالی که تا ثانیه‌های پایانی ۵۷-۵۷ مساوی بودند؛ با دو امتیاز مهلا طاهری با نتیجه ۵۹ بر ۵۷ تیم دانشگاه گلستان برنده شد.

تیم گروه بهمن هم در سالن انرژی اتمی میزبان صدرا شیراز بود. ۴۸ ثانیه به پایان کوارتر سوم برق سالن قطع شد و دو تیم با این وجود، این کوارتر را به پایان بردند. با توجه به ادامه قطعی برق، بازی بار دیگر متوقف شد.

بارش باران باعث مشکل برق در منطقه امیرآباد شده و برق این منطقه از جمله مجموعه ورزشی قطع شده بود. نسرین باقری ناظر مسابقه درباره قوانین مربوط به این شرایط گفت: در آیین نامه فدراسیون آمده است که باید تا چهار ساعت منتظر شویم. در صورتی که شرایط برای برگزاری مسابقه فراهم نشد، بازی لغو شده و به فردا موکول می‌شود.

به گفته باقری اگر دو تیم آمادگی بازی در همین شرایط را داشتند، امکان برگزاری بازی با اعلام زمان به صورت شفاهی وجود داشت؛ اما تیم صدرا شیراز با این شرایط موافقت نکرد و به همین دلیل دو تیم بیش از یک ساعت برای شروع مجدد مسابقه صبر کردند.

در نهایت تیم گروه بهمن، پیروزی پر امتیاز خود را با نتیجه ۹۳ بر ۶۰ تکمیل کرد.

نتیجه کامل مسابقات هفته به این شرح است:

باژوند بوشهر ۴۳-۸۹ دانشگاه آزاد تهران

هیرو تهران ۸۶ -۶۵ نفت آبادان

خانه بسکتبال بندرعباس ۶۶-۵۸ نارسینا تهران

پاز تهران ۴۲-۷۱ نامی نو اصفهان

شرکت ملی گاز ۵۷-۵۹ دانشگاه گلستان

گروه بهمن ۹۳-۶۰ صدرا شیراز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!