راموس: لاورن می خواهد با انتقاد از من مشهور شود


راموس: لاورن می خواهد با انتقاد از من مشهور شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا پاسخ انتقاد لاورن را داد. او به ستایش از آلبا پرداخت و توصیه‌ای هم برای آسنسیو داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، انتقاد بازیکنان لیورپول از سرخیو راموس کاپیتان و مدافع رئال مادرید همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به لاورن مدافع کروات رسید.

لاورن در اظهار نظری تاکید کرد که راموس خطاهای بسیار انجام می دهد اما چون رئال به پیروزی می رسد کسی او را به بازی خشن متهم نمی کند.

راموس در پاسخ به لاورن گفت: بعضی از افراد هستند که نمی دانند چطوری از ناامیدی که آنها را در برگرفته خارج شوند. من به لاورن جواب نمی دهم. زمان خودش جایگاه من و او را مشخص خواهد کرد. بعضی می‌خواهند که با صحبت کردن درباره من مشهور شوند و در صفحه نخست روزنامه ها قرار گیرند.

او درباره آسنسیو و صحبت های جنجالی این بازیکن گفت: من به بازیکنان جوان همواره توصیه می کنم که از بازی کردن لذت ببرند. نباید ما به آنها کیفی پر از سنگ بدهیم تا به هر کسی می رسند یکی به او بزنند. بازیکنان جوان باید آرامش و تمرکز داشته باشند. بعضی از بازیکنان جوان برای پخته شدن به زمان زیاد نیاز دارند.

راموس درباره بازگشت آلبا به تیم ملی اسپانیا گفت: آلبا یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال جهان است و خوشحالم که او بار دیگر به تیم ملی برگشت. بدون شک او می تواند کمک زیادی به ما کند.

کاپیتان رئال مادرید درباره سخت گیر بودن هواداران رئال گفت: در رئال بازیکنان بزرگ زیادی از سوی حاضران در برنابئو هو شده اند. در هر حالتی باید به هواداران حق داد. مهم این است که ما در هیچ شرایطی تسلیم و ناامید نخواهیم شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان