حضور رییس جمهوری فرصتی مغتنم برای توسعه آذربایجان غربی است


حضور رییس جمهوری فرصتی مغتنم برای توسعه آذربایجان غربی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور رییس جمهوری در استان فرصتی مغتنم برای توسعه استان است و امیدواریم از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود: دراین سفر می توان زمینه توسعه روزافزون استان را در بخش های مختلف فراهم کرد.
وی در ادامه با قدردانی از همکاری برخی ادارات استانی با ستاد عتبات عالیات برای برپایی موکب های اربعین حسینی اضافه کرد: البته برخی کاستی هایی در این خصوص وجود داشت که امیدواریم برای سال های آتی رفع شود.
وی با اشاره به اینکه رعایت تقوای الهی از جمله مهمترین عوامل رشد انسان است، بیان کرد: می توان با رعایت تقوای فردی و اجتماعی، زمینه حل مشکلات اقتصادی را نیز فراهم کرد.
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به سفر آتی رییس جمهوری و هیات دولت به استان ادامه داد: هر سفر هیات دولت، تحرکی اساسی برای توسعه استان فراهم می کند.
رضا حسینی با اشاره به برکت های سفر گذشته هیات دولت به آذربایجان غربی گفت: بخش اعظمی از مصوبه های آن سفر در راستای توسعه استان اجرایی شده و نوعی محرک اقتصادی بوده است.
وی از اختصاص 15 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای توسعه استان خبر داد و افزود: اولویت اول در استفاده از این اعتبار، توسعه بخش حمل و نقل و پایانه های مرزی است و امیدواریم بتوانیم از این اعتبار به خوبی بهره ببریم.
در این جلسه همچنین از دستگاه های برتر در قالب جشنواره شهید رجایی با اهدای لوح قدردانی شد.
به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی و برخی اعضای هیات دولت طی هفته آینده به آذربایجان غربی سفر می کنند.
2093/3072

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا