عکس؛ هدیه ویژه دیبالا برای کودک ایرانی


عکس؛ هدیه ویژه دیبالا برای کودک ایرانی

حرکت نوجوان مرودشتی که چند روز پیش بعد از ضربه ای زیبا، به سبک دیبالا به خوشحالی پرداخته بود بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام داشت. پائولو دیبالا بعد از اینکه متوجه حرکت استعداد ایرانی شده بود از کاربرانش خواست اگر اطلاعاتی راجع به این نوجوان دارند در اختیارش بگذارند. به هر طریق بعد از اینکه نوجوانِ با استعداد مرودشتی موفق شد در...

عکس؛ هدیه ویژه دیبالا برای کودک ایرانی

دیبالا هدیه ویژه ای برای کودک ایرانی در نظر گرفت
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۴۱
عکس؛ هدیه ویژه دیبالا برای کودک ایرانی

بعد از حرکت زیبای نوجوان مرودشتی و خوشحالی به سبک دیبالا که در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده بود، پائولو دیبالا هدیه ای نفیس برای این نوجوان در نظر گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حرکت نوجوان مرودشتی که چند روز پیش بعد از ضربه ای زیبا، به سبک دیبالا به خوشحالی پرداخته بود بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام داشت.

پائولو دیبالا بعد از اینکه متوجه حرکت استعداد ایرانی شده بود از کاربرانش خواست اگر اطلاعاتی راجع به این نوجوان دارند در اختیارش بگذارند. به هر طریق بعد از اینکه نوجوانِ با استعداد مرودشتی موفق شد در فضای مجازی با ستاره آرژانتینی یوونتوس ارتباط برقرار کند، هدیه نفیسی از این بازیکن بزرگ قرار است دریافت کند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود و در مطلبی ویژه به این اتفاق پرداخت و در مورد استعداد جوان ایرانی اظهار داشت:

امیر دیبالای کوچک و آینده دار ایران است که همه را مجذوب خود کرده است. این روزنامه مصاحبه ای را با امیر محمد علامه ترتیب داده که توسط دکتر قاضی هماهنگی های آن انجام گرفته است.

عکس؛ هدیه ویژه دیبالا برای کودک ایرانی

مقرر شد در روز های آتی دیبالا با اهدای پیراهن یوونتوس خود از حرکت او قدردانی کند. امیر محمد بعد از زدن هر ضربه ایستگاهی که به هدف می نشیند به سبک و سیاق دیبالا شادی می کند که در دنیای مجازی بسیار دست به دست شده و مورد تحسین قرار گرفته است.

این روزنامه در مورد امیرمحمد علامه نوشت:

امیر محمد از طرفداران پر و پا قرص تیم ملی ایتالیا است که پس از حذف این تیم از جام جهانی گریه کرده است. امیر محمد معتقد است اگر بوفون هم در یوونتوس باقی می ماند الان این باشگاه بزرگ شکست ناپذیر بود.

عکس؛ هدیه ویژه دیبالا برای کودک ایرانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403