اپل و آمازون برای فروش بیشتر محصولات آیفون قرارداد امضا می‌کنند


اپل و آمازون برای فروش بیشتر محصولات آیفون قرارداد امضا می‌کنند

بر اساس گزارش‌های اخیر ممکن است در آینده نزدیک شرکت آمازون تنها نمایندگی رسمی فروش انبوه محصولات آیفون در جهان شناخته شود.

اپل و آمازون برای فروش بیشتر محصولات آیفون قرارداد امضا می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس گزارش سایت خبری CNET شرکت‌های Apple و Amazon به توافق رسیدند تا قفسه‌ خرده فروشی‌های آنلاین Amazon را با محصولات بیشتری از شرکت اپل پر‌کنند. طبق این قرارداد دسترسی شرکت Amazon به محصولات Apple از قبیل جدیدترین مدل‌های گوشی هوشمند iPhone ،دستگاه‌های iPad و Apple Watch به صورت قابل توجهی افزایش خواهد‌ یافت.

بر این اساس، گوشی‌های هوشمند iPhone XR و XS ، دستگاه‌های iPad Pro و Apple Watch سری چهار، به صورت مستقیم در چند هفته مانده به فصل خرید تعطیلات پایان سال میلادی در دسترس عموم قرار خواهند‌ گرفت. قرارداد مذکور تمامی خرید و فروش‌های انجام شده در کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن و هندوستان را دربرمی‌گیرد. همانطور که قبلا ذکر شد فقط کلکسیون محدودی از دستگاه‌های شرکت Apple توسط Amazon به فروش خواهند‌ رسید و این در حالی است که عمده درآمد شرکت Apple در بازار شامل سود حاصل از فروشندگان شخص ثالث است.

از تاریخ 4 ژانویه 2019 خرید و فروش محصولات شرکت Apple در فروشگاه‌های مستقل و غیرمعتبر ( از دید شرکت Apple )، متوقف خواهد شد. گفتنی است این فروشندگان در صورت تمایل به حفظ امتیاز خرید و فروش محصولات Apple باید برای دریافت مجوز رسمی شرکت اقدام نمایند.

با توجه به قرارداد مابین دو غول بزرگ فناوری می‌توان پی برد که ارتباطات هر دو شرکت نسبت به گذشته بهبود یافته است، چراکه در سال 2015 شرکت Amazon به علت این‌ که دستگاه‌های Apple TV set-top box کانال تلویزیونی Amazon Prime Video را پشتیبانی نمی‌کرد؛ از فروش ست‌آپ باکس های اپل در سایت خود جلوگیری کرد ولی در اوایل امسال شاهد فروش دوباره Apple TV در سایت Amazon بودیم. ولی به صورت کلی نمی‌توان گفت که روابط بین دو شرکت به‌کلی بهبود یافته است چراکه با این حال فروش دستگاه‌های Apple Home Pad ( که رقیب اصلی محصول Amazon Echo هستند ) در فروشگاه آمازون همچنان غیرقابل دسترس است. با این حال باید دید که در آینده نزدیک آیا آمازون تنها نمایندگی فروش محصولات آیفون خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: فیس‌بوک، اینستاگرام و اسنپ‌چت عامل اصلی افسردگی هستند

انتهای پیام/

افزایش همکاری اپل و آمازون برای فروش بیشتر محصولات آیفون

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد