هیوستون راکتس 107-86 گلدن استیت وریرز؛ بدون استف اوضاع برای جنگجویان بر وفق مراد پیش نمیرود


هیوستون راکتس 107-86 گلدن استیت وریرز؛ بدون استف اوضاع برای جنگجویان بر وفق مراد پیش نمیرود

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://tarafdari.com) در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم فینالیست سال گذشته کنفرانس غرب، هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز به میزبانی راکتس به مصاف هم رفتند. در پایان این تیم هیوستون راکتس بود که...

طرفداری- در چارچوب مسابقات ان بی ای، دو تیم فینالیست سال گذشته کنفرانس غرب، هیوستون راکتس و گلدن استیت وریرز به میزبانی راکتس به مصاف هم رفتند.

در پایان این تیم هیوستون راکتس بود که با نتیجه 107-86 پیروز میدان شد.

ورزشگاه تاریخ ساعت
Toyota Center 25 آبان 4:30 صبح
گزارش بازی

با شروع کوارتر اول حملات از دست رفته هیوستون راکتس باعث شد آن ها برای کسب امتیاز در دقایق آغازین این کوارتر با دردسر مواجه شوند اما پرتاب های سه امتیازی به موقع بازیکنان میزبان باعث شد که آن ها بتوانند با ایجاد یک ران 17-4 در دقایق پایانی این کوارتر ضمن جبران اختلاف این کوارتر را با نتیجه 25-19 به سود خودشان به پایان برسانند. شروع کوارتر دوم نیز برای هر دو تیم مانند کوارتر اول در حمله با اشتباهات زیادی همراه بود. بازیکنان میزبان رفته رفته توانستند بر بازی مسلط شوند و ضمن عملکرد خوب در حمله در دفاع هم کار را برای امتیازگیری بازیکنان وریرز سخت کنند. در دقایق پایانی نیمه گلدن استیت سعی بر جبران اختلاف داشت که با عملکرد خوب در زیر سبد توانست در این کار موفق باشد. کوارتر دوم با نتیجه 22-22 به پایان رسید.

در کوارتر سوم نیز شاهد عملکرد بسیار بد گلدن استیت در حملات خودش بودیم و هیوستون با استفاده از پرتاب های سه امتیازی موفق کلارک توانست اختلاف را بیشتر کند و با نتیجه 29-22 این کوارتر را هم به سود خودش به پایان ببرد. شروع کوارتر پایانی با یک ران 12-0 به سود میزبان همراه بود و عملکرد خوب راکتس در حمله هر لحظه اختلاف امتیاز را بیشتر میکرد تا جنگجویان راهی غیر ممکن برای بازگشت به بازی داشته باشند. راکتس با مدیریت کردن دقایق پایانی بازی توانست این دیدار را با 21 امتیاز اختلاف به سود خودش به پایان برساند.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
راکتس 47.5% 34% 5 41
وریرز 48.3% 22.2% 16 44
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست
راکتس هاردن 27 کاپلا 10 کریس پال 7
وریرز دورانت 20 ایگودالا 6 گرین 5
جدول مسابقات NBA

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر