قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم


قاتل شهید حسن پاینده حرف وحید مرادی را زد؛ بکش تا زنده بمانی ! + فیلم

حوادث رکنا : شهید حسن پاینده مأمور یگان امداد نیروی انتظامی در درگیری 4 آبان ماه سال جاری حوالی پارک دانشجو رشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجم ویدیو: 20.83M | مدت زمان ویدیو: 00:03:17

به گزارش رکنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ چهارم آبان ماه سال جاری مقارن ساعت ۲۳:۱۵ عوامل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت حسب انجام وظیفه گشت‌زنی خود در سطح شهر به پارک دانشجو رسیدند که متوجه حضور تعدادی از اراذل و اوباش در محوطه پارک شدند.

جعفری خیرخواه تصریح کرد:‌ به علت حضور اراذل و اوباش و ایجاد مزاحمت آنان برای مردم و شهروندان عوامل یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان رشت بلافاصله وارد عمل شدند که در این درگیری سروان حسن پاینده به علت ضربات چاقو یکی از نامبردگان به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از اراذل و اوباش یاد شده حالت طبیعی نداشتند افزود:‌ پس از مجروح شدن یکی از عوامل یگان امداد نیروی انتظامی و انتقالش به بیمارستان،‌ وی به علت شدت صدمات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اراذل و اوباش نیز از محل حادثه Incident به سرعت متواری شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ بلافاصله پس از این حادثه ناگوار تیم‌های تخصصی پلیس Police وارد عمل شده و قاتل The Murderer مورد نظر را در حین فرار Escape از استان در منطقه رستم‌آباد دستگیر کردند و در حال حاضر نامبرده در پلیس آگاهی به جرم Crime خود اعتراف کرده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد