سیاست واقعی آمریکا از زبان بولتون بیان می‌شود/در آینده نزدیک مبارزه با مثلت «ترامپ، پمپئو و بولتون» در جهان کلید خواهد خورد


سیاست واقعی آمریکا از زبان بولتون بیان می‌شود/در آینده نزدیک مبارزه با مثلت «ترامپ، پمپئو و بولتون» در جهان کلید خواهد خورد

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در آینده‌ای نزدیک مقابله با سیاست‌های افراطی مثلث «ترامپ، پمپئو و بولتون» چه در داخل آمریکا و چه در عرصه بین المللی به سرعت خود را نشان خواهد داد. حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو...

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در آینده‌ای نزدیک مقابله با سیاست‌های افراطی مثلث «ترامپ، پمپئو و بولتون» چه در داخل آمریکا و چه در عرصه بین المللی به سرعت خود را نشان خواهد داد.

سیاست واقعی آمریکا از زبان بولتون بیان می‌شود/در آینده نزدیک مبارزه با مثلت «ترامپ، پمپئو و بولتون» در جهان کلید خواهد خوردحشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر جان بولتون درباره مردم ایران، اظهار کرد: بولتون یکی از بازماندگان نسل افراطیون امپریالیسم است و می‌توان گفت که واقعیت سیاست آمریکا از زبان این شخص بیان می‌شود.

وی افزود: نگاه و سیاست آمریکا مبتنی بر اعمال فشار گسترده بر مردم ایران است تا آنها تسلیم شوند؛ زمانی که بولتون می‌گوید آنقدر به ایران فشار می‌آوریم تا صدای شکسته شدن استخوانهایشوان را بشنویم در واقع منظورش ملت ایران است.

فلاحت پیشه تصریح کرد: آمریکا سال‌ها پیش و در سال ۱۹۹۰ این سیاست را در عراق اجرایی کرد و اکنون نیز این شگرد کثیف را بر روی ملت یمن و فلسطین پیاده می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطر نشان کرد: سیاست بولتون و دولت آمریکا این است که هیچ کشوری نباید در برابر امپریالیسم دوران یا همان ایالات متحده مقاومت کند و از آن جایی که جمهوری اسلامی ایران در صدر این مبارزه قرار دارد، مورد بیشترین فشار و تحریم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: معتقدم که در آینده‌ای نزدیک مقابله با سیاست‌های افراطی مثلث «ترامپ، پمپئو و بولتون» چه در داخل آمریکا و چه در عرصه بین المللی به سرعت خود را نشان خواهد داد، این مثلث اکنون اصلی‌ترین چالش جامعه جهانی است، لذا جمهوری اسلامی ایران باید بتواند با یک دیپلماسی قوی از این برهه عبور کند و نباید بهانه به دست دشمنان داده شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره ماندن ایران در سوئیفت و ساز و کار مالی اروپا گفت: اروپایی‌ها در این موضوع کماکان ایران را منتظر گذاشته اند، البته اخباری حکایت از این دارد که قرار است اتریش به عنوان نماینده اروپا اجرای این ساز و کار را بر عهده بگیرد، اما هنوز خبر موثقی در این رابطه به دستمان نرسیده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد