میرهاشم حسینی: تمام تلاش خود را برای دفاع از آبروی تکواندو ایران در جام‌جهانی انجام می‌دهیم/ شهرداری ورامین حکم تیم ملی را دارد


میرهاشم حسینی: تمام تلاش خود را برای دفاع از آبروی تکواندو ایران در جام‌جهانی انجام می‌دهیم/ شهرداری ورامین حکم تیم ملی را دارد

قهرمان تکواندو بازی‌های آسیایی گفت: امیدوارم در این دوره از جام‌ جهانی نیز به تیم شهرداری ورامین که حکم تیم ملی را دارد کمک شود و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

میرهاشم حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص حضور خود به عنوان یارکمکی تیم شهرداری ورامین در مسابقات جام‌جهانی گفت: من منتظر بودم تا لیست نفرات فینال گرندپری اعلام شود تا در این مسابقات حضور داشته باشم و قرار بود چون به استاد خانلرخانی قول داده‌ بودم، بعد از این مسابقات در جام جهانی نیز تیم شهرداری ورامین را همراهی کنم. متاسفانه با عدم محاسبه امتیازات بازی‌های آسیایی اندونزی، امکان حضور در فینال گرندپری را پیدا نکردم و دقیقا با یک اختلاف در جایگاه 17 رنکینگ قرار گرفتم و از مسابقات فینال گرندپری جا ماندم تا به راحتی شهرداری را همراهی کنم.

وی در خصوص مصدومیت خود عنوان کرد: در این مدت به مصدومیت خود رسیدگی و MRI نیز انجام دادم. قرار است جواب خود را امروز(جمعه) دریافت کنم، هر چند که فکر می کنم مشکل خاصی ندارم و برای راحت شدن خیالم MRI انجام دادم. من در زانوی خود درد دارم اما به گونه‌ای نیست که نتوانم مبارزه کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی اندونزی در خصوص حضور در مسابقات جام جهانی و تجربه خود از مسابقات تیمی گفت: قرار بود سال گذشته در مسابقات جهانی با تیم دانشگاه آزاد حضور داشته باشم اما مشکلات خانوادگی مانع اعزام من شد. بعد از رقابت‌های جام‌جهانی در مسابقات گرنداسلم تیمی شرکت کردم که دقیقا به شیوه مسابقات جام‌جهانی بود. خدا را شکر در مسابقات گرنداسلم خیلی تیم دانشگاه آزاد را کمک کردم و با بیشترین امتیاز بازیکن کلیدی این تیم بودم. امیدوارم در این دوره جام‌جهانی نیز به تیم شهرداری ورامین که حکم تیم ملی را دارد کمک و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

میرهاشم حسنی در خصوص اینکه شهرداری ورامین توانایی تکرار قهرمانی سال گذشته را خواهد داشت، گفت: کار خیلی سخت شده است. در جام‌جهانی تیم‌های روسیه و کره‌جنوبی حضور دارند که از بازیکنان خوبی در ترکیب خود بهره می‌ببرند. ما هم تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در امارات از آبرو و اعتبار تکواندو ایران در مسابقات جام‌جهانی دفاع کنیم.

وی در خصوص سوء تفاهماتی که در خصوص مصاحبه او و گلایه‌هایش علیه نماینده مردم میانه ایجاد شده بود، گفت: من در مصاحبه گذشته خود به خاطر عدم توجه نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی به قهرمان این شهر صحبت‌هایی انجام دادم و به هیچ عنوان منظورم فرماندار میانه و مردم این شهر نبودند. من خاک پای مردم میانه هستم و از مشایخی فرماندار میانه نیز به خاطر توجه به ما تشکر می‌کنم.

قهرمان بازی های آسیایی اندونزی خاطر نشان کرد: گلایه‌های من در مصاحبه گذشته از نماینده‌های مجلس شهر میانه بود که هیچ کاری برای ما انجام ندادند. به هیچ عنوان روی صحبت‌های من با فرماندار میانه نبود و تمام گلایه‌هایم از نماینده‌های میانه در مجلس شورای اسلامی بود. از فرماندار میانه باز هم به خاطر تمام زحمت‌های که برای من کشیدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی