نفوذ یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است


نفوذ یکی از مهم ترین برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به تلاش های دشمنان برای نفوذ در ارکان نظام اشاره کرد و گفت: نفوذ یکی مهم ترین حربه های دشمنان است که همواره برای براندازی این نظام در طول چهار دهه گذشته از آن استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهی، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی «گفتمان انقلاب» با اشاره به اهداف و چشم اندازهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، گفت: دوران انقلاب یکی از بهترین دوران هایی بود که مردم ما با تلاش و کوشش خود، همه برای به ثمر نشستن آن در شهرها و روستاها با ریختن به خیابان ها و شعار «مرگ بر شاه» و «درود بر خمینی» تلاش می کردند.

وی به خاطره ای از دوران انقلاب در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: در روزهای آغازین انقلاب وقتی مردم شهر دهدشت در حال شعار سردادن بودند، عده ای با سنگ به شیشه های مغازه ها می زدند که با دستور آمیراحمد تقوی از این کار منع شدند و بعد از آن، شعار می دادیم که «ما بت شکن هستیم، شیشه شکن نیستم».

پناهی تصریح کرد: بیشتر تظاهرات ها عصرها در شهر دهدشت و شب ها نیز خانه به خانه در روستاها صورت می گرفت تا چهره واقعی انقلاب اسلامی برای مردم تبیین و تشریح شود.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: علی رغم همه تلاش ها، زحمات و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته، هنوز آثار سوء مدیریت ها و محرومیت ها را می توان در روستاهای کشور به خصوص این استان مشاهده کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با تدابیر امام خمینی (رحمه الله علیه)، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت روز افزون ملت دشمن را نه تنها از داخل کشور بلکه از منطقه نیز بیرون رانده و پنجه در پنجه دشمن، در سطوح بین المللی در حال مبارزه است.

پناهی خاطرنشان کرد: آنچه هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب را برهم زد، پیدایش انقلابی نوپا به رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه) بود که باعث شد آوازه آن در جهان به ثبت برسد.

این فعال سیاسی در ادامه، اضافه کرد: امروز در کشوری مثل عربستان سعودی که هنوز نظام پادشاهی بر آن حاکم است شاهد هستیم که در این کشور نه استقلالی وجود دارد، نه انتخاباتی، نه توانایی مقابله با قدرت های خارجی و خود فروختگی خارجی به وضوع قابل مشاهده است.

وی گفت: در مقابل برخی کشورها، انقلاب اسلامی ما از روزهای آغازین خود همواره آماج تحریم ها، ترورها، نفوذی ها و تحمیل جنگی هشت ساله بود که اگر جمهوری اسلامی ایران نبود که با ولایت مداری و اعتقاد به باورها ایستادگی نمی کرد، هیچ کشوری توانایی این همه مقاومت را نداشت.

پناهی تاکید کرد: این در حالی است که بیشتر کشورها از دادن سیم خاردار به ما خودداری می کردند ولی همین کشورها به صدام انواع تسلیحات نظامی و شیمیایی را می دادند تا بلکه نظام را از پای دربیاورند.

این مسئول به تلاش های دشمنان برای نفوذ در ارکان نظام اشاره کرد و گفت: نفوذ یکی مهم ترین حربه های دشمنان است که همواره برای براندازی این نظام در طول چهار دهه گذشته از آن استفاده کردند که در دولت موقت نیز این نفوذ به خوبی شکل گرفته بود و با افشا شدن بخشی از اسناد لانه جاسوسی، نقش روشن نفوذی های عیان شد.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ نرم یا همان شیبخون فرهنگی که بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به آن به مسئولان و مردم هشدار داده بودند، امروز آثار آن را می توان در جامعه به خوبی مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: جنگ نرم بزرگترین چالش بعد از جنگ تحمیلی بود، چرا که در جنگ تحمیلی دشمن در مقابل شما بود و کشته شدگان شهید بودند و مواضع همه به خوبی مشخص بود، ولی در جنگ نرم علاوه بر نفوذی که شکل می گیرد، رفتارها، باورها و گفتار برخی از خواص را نیز تحت نفود خود در می آورد و تشخیص حق و باطل را کمی سخت خواهد کرد.

پناهی یادآور شد: با وجود همه تحریم ها و تهدیدات، امروز انقلاب اسلامی ما به تمام منطقه و کشورهای جهان در حال صادر شدن و خنثی کننده بیشتر توطئه های دشمنان است.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت ما دست در دست هم پشت این نظام هستند، هیچ قدرتی نمی تواند آن را شکست دهد و این را به خوبی در 40 سال گذشته در تمام راهپیمایی ها به خوبی به منصه ظهور گذاشتند.

وی عنوان کرد: بدون شک دشمن به دنبال برنامه های گسترده ای برای هدف قراردادن یوم الله 22 بهمن است، ولی مردم با بصیرت و انقلابی ما این بار نیز توطئه های دشمنان را با حضور حماسی خود خنثی خواهند کرد.

پناهی گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ما به خوبی به دشمنان نشان داد که این ملت پای نظام، خون شهدا، امام و رهبری خود ایستاده اند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان