قانون کائنات: 12 قانون معنوی دنیا برای کسب موفقیت و ثروت


قانون کائنات: 12 قانون معنوی دنیا برای کسب موفقیت و ثروت

زمانی که درباره قانون کائنات و قوانین معنوی دنیا فکر می‌کنید، ذهن شما مستقیما به سمت قانون جذب کشیده می‌شود. به هر حال، مشخص شده است که شبکه‌ای از قوانین به هم پیوسته وجود دارد که می‌توانند بر تمام جوانب زندگی شما تاثیر بگذارند. حتی، با وجود این‌که می‌توان از این قوانین برای کمک به قانون جذب استفاده کرد اما نیازی نیست که روی هر هدف آشکارسازی، کار...

زمانی که درباره قانون کائنات و قوانین معنوی دنیا فکر می‌کنید، ذهن شما مستقیما به سمت قانون جذب کشیده می‌شود. به هر حال، مشخص شده است که شبکه‌ای از قوانین به هم پیوسته وجود دارد که می‌توانند بر تمام جوانب زندگی شما تاثیر بگذارند. حتی، با وجود این‌که می‌توان از این قوانین برای کمک به قانون جذب استفاده کرد اما نیازی نیست که روی هر هدف آشکارسازی، کار کنید تا از آن سود ببرید.

هر کدام از ۱۲ قانون کائنات مسئله خاصی در مورد سلامتی، خوشبختی و موفقیت را به شما آموزش می‌دهند. زمانی که حسی قوی از این قوانین معنوی دارید، تصویر واضح‌تری از جایگاه خود در این جهان خواهید داشت. این مطلب، تمام این ۱۲ قانون کائنات را بررسی کرده و به شما کمک می‌کند بفهمید که این قوانین چگونه روی شما تاثیر می‌گذارند و چگونه آگاهی شما از آن‌ها می‌تواند باعث تغییر مثبت شود.

قانون کائنات: 12 قانون معنوی دنیا برای کسب موفقیت و ثروت

۱۲ قانون کائنات

زمانی که ارتباط میان قانون کائنات را نمی‌فهمید، به طور طبیعی با موانع روبه‌رو می‌شوید. ممکن است در مورد هدف خود احساس گم‌گشتگی، ناامیدی و گیجی داشته باشید. حتی ممکن است فکر کنید با این‌که خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده‌اید، اما همه چیز بد پیش می‌رود.

برعکس، افرادی که با آگاهی از این قوانین به هم پیوسته زندگی می‌کنند، آرامش، موثر بودن و متفکر بودن بیشتری نسبت به قبل را گزارش می‌کنند. با این‌که کارهای پیشرفته‌ای وجود دارد که می‌توانید در مورد هر قانون انجام دهید اما درک کلی از این قوانین نیز می‌تواند تغییر قابل توجهی در احساس شما به وجود بیاورد

۱. قانون یگانگی الهی

قانون یگانگی الهی یک قانون اساسی است که بر اساس آن هر چیز در جهان به هم پیوسته است. به عبارت دیگر، هر انتخاب، کلمه، میل و عقیده‌ای که دارید، بر جهان و افراد زندگی شما تاثیر می‌گذارد.

گاهی وقت‌ها این تاثیر فوری و قابل مشاهده است. در مواقع دیگر، ظهور آن زمان می‌برد یا این‌که هیچ‌گاه متوجه نمی‌شوید که اتفاق افتاده است. سعی کنید خودتان را بخشی از تمام چیزهای اطراف خود بدانید تا بر اساس این قانون زندگی کنید. همه ما یکی هستیم، و آگاهی از این مسئله ما را قدرتمندتر و عاطفی‌تر می‌کند.

۲. قانون ارتعاش

بر اساس قانون ارتعاش، هر ذره در جهان هستی در حرکت مداوم بوده و همیشه دارای انرژی است. این مسئله در مورد اجزاء زیادی از هستی مانند سیاره‌ها و ستاره‌ها صدق می‌کند. به هرحال، در مورد صندلی که روی آن نشسته‌اید یا میزی که کامپیوتر شما روی آن قرار دارد نیز کاربرد دارد.

به علاوه، هر چیزی فرکانس انرژی خاص خود را دارد. ذراتی که انرژی بالایی دارند به طور طبیعی با ذرات پرانرژی دیگر هماهنگ هستند و همین مسئله در مورد آن‌هایی که انرژی پایینی دارند نیز صدق می‌کند.

اگر هدف شما داشتن زندگی مفیدتر و بهتر است، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید فرکانس انرژی خود را بالا ببرید.

۳. قانون سازگاری

قانون سازگاری به طور مستقیم با قانون یگانگی الهی ارتباط دارد. ایده کلیدی در این‌جا این است که الگوها در جهان تکرار می‌شوند و الگوهای شناخته شده می‌توانند در مقیاس کوچک نیز تکرار شوند.

برای مثال، به مثال مشهور الگوی حلقه‌ای که در مکان‌های زیادی در کهکشان ظاهر می‌شود فکر کنید. به الگوهای زندگی و تفکر خود نگاه کنید و ببینید که چگونه در جای دیگری در دنیا تکرار می‌شوند. در این زمان، به الگوهای تغییری که می‌توانید ایجاد کنید و این‌که چگونه این‌ها تغییراتی را در مقیاس وسیع ایجاد می‌کنند فکر کنید.

۴. قانون جذب

همان‌گونه که احتمالا می‌دانید، قانون جذب به ما می‌گوید که دوست داشتن، دوست داشتن را جذب می‌کند. بنابراین، برای داشتن چیزهایی که در زندگی دوست دارید، باید بدانید که چگونه ارتعاشی مانند ارتعاش این چیزها بفرستید. درس کلی در این‌جا این است که، مثبت، فعال و دوست داشتنی بودن، تقریبا چیزهای مشابه را در زندگی جذب می‌کند. همچنین، بدبینی، ترس و سستی، باعث ایجاد تجربه‌های منفی‌تر در تمام جوانب زندگی می‌شود.

با مثبت‌ زندگی کردن – حتی از امروز – شما آماده استفاده از قانون جذب برای وجود بهتری از خود هستید.

۵. قانون عمل الهام شده

متخصصان قانون جذب معمولا می‌گویند که کاش زودتر با قانون عمل الهام شده آشنا می‌شدند! این دو قانون به شدت به هم وابسته هستند و قانون عمل الهام شده به ما می‌گوید که باید هدف خود را فعالانه دنبال کنیم.

خیلی از افراد فکر می‌کنند که تجسم یک هدف و دادن احساس خوب به آن برای استفاده از قانون جذب کافی است.

اما شما باید قدم‌هایی را نیز به سمت چیزی که می‌خواهید بردارید. چه قدم بزرگی باشد چه کوچک، در جذب رابطه، کار یا ثروتی که می‌خواهید به شما کمک می‌کند.

قانون کائنات ۶: قانون تغییر دائمی انرژی

قانون تغییر دائمی انرژی می‌گوید همه چیزهای اطراف ما در حال تغییر دائمی هستند. شما نمی‌توانید همه این تغییرات را ببینید زیرا بسیاری از آن‌ها در سطح سلولی یا اتمی هستند اما به هر حال در جریانند.

دلیل این‌که بهتر است از این قانون آگاه باشید این است که به شما کمک می‌کند که ببینید چگونه می‌توان تغییر مثبت ایجاد کرد. به ویژه، به یاد داشته باشید که ارتعاشات بالا می‌تواند باعث بالا رفتن ارتعاشات پایین شود. برای مثال، اگر فرکانس ارتعاش شما پایین باشد، بودن با یک دوست با ارتعاشات شادی و تشویقی بالا، باعث تغییر انرژی در شما می‌شود.

۷. قانون علت و معلول

یکی از آشکارترین قوانین جهان، قانون علت و معلول است که به ما می‌گوید تمام اعمال ما، یک واکنش خواهند داشت. همه شما بدون شک این قانون را در مورد جنبه فیزیکی دنیا می‌دانید. به هرحال، شاید ندانید این قانون چگونه درمورد جوانب روحانی جهان به کار می‌رود.

زندگی روحی شما می‌تواند بر جهان اطراف شما را تاثیر گذاشته و باعث واکنش‌های مثبت و منفی شود. همچنین، محیط فیزیکی شما می‌تواند به شکل بد یا خوب بر روحیات شما تاثیر بگذارد. از خودتان بپرسید که چه ارتباطی میان مسائل روحی و فیزیکی می‌بینید و چه تغییراتی می‌خواهید ایجاد کنید.

۸. قانون جبران

بر اساس قانون جبران، از هر دستی که می‌دهید از همان دست می‌گیرید. این شبیه به قانون جذب است اما با تاکید روی این مسئله که جبران می‌تواند به شکل‌های مختلفی باشد.

برای مثال، اگر پول زیادی را برنده شوید ممکن است به آن به چشم یک هدیه نگاه کنید. اما، بسته به نوع زندگی شما، ثروت زیاد می‌تواند به جای زندگی بهتر، شما را به سمت زندگی بدتر سوق دهد.

شما آن چیزی که می‌کارید را درو می‌کنید. این قانون به شما تذکر می‌دهد که مراقب ارتباط خود با دیگران و در واقع سیاره زمین باشید.

قانون کائنات ۹: قانون نسبیت

قانون نسبیت در مورد خنثی بودن چیزها در تنهایی است. بنابراین، هیچ شخص، تجربه، احساس یا عملی تا زمانی که در مقام مقایسه با چیز دیگری قرار بگیرد، خوب یا بد نیست.

برای مثال، ممکن است فکر کنید فقیر هستید اما شاید این به خاطر این باشد که شما سه عموی ثروتمند دارید. با سپردن این قانون به ذهن، درمورد این مسئله که هر اتفاقی که برای‌تان می‌افتد، جوانب مختلفی دارد، آگاه بمانید. دیدن جوانب مختلف، شما را سپاسگزارتر کرده و می‌تواند به شما نشان دهد که کجا در زندگی می‌توانید پیشرفت کنید.

۱۰. قانون قطبیت

هنگام فکر کردن به قانون قطبیت ، مهم‌ترین چیزی که باید به ذهن بسپارید این است که هر چیزی، مخالفی دارد و وجود همین مخالف‌هاست که به ما اجازه می‌دهد زندگی را بفهمیم. در نتیجه، زمانی که دوران سختی دارید، همین به شما کمک می‌کند که قدر پیشرفت‌ها را بدانید.

با به یاد داشتن دائمی این مسئله می‌توانید انعطاف خود را در زمان‌های سخت بالا ببرید. برای مثال، اگرچه یک جدایی بد سخت است اما به شما یاد می‌دهد آن چیزی که در یک رابطه به دردتان نخورد، به شما کمک می‌کند چیزی که به درد می‌خورد را پیدا کنید.

۱۱. قانون ریتم

قانون ریتم که گاهی وقت‌ها قانون حرکت دائمی نیز گفته می‌شود، بر حرکت تمرکز می‌کند. به ویژه، به این واقعیت اشاره می‌کند که همه چیزها به صورت چرخه‌ای هستند.

شما می‌توانید این را در طبیعت نیز ببینید مثلا فصل‌ها و فرآیند پیر شدن جسم. به هرحال، این مسئله در مورد مراحل زندگی فرد نیزصدق می‌کند و فکر کردن به آن به داشتن دیدگاه جدید به شما کمک می‌کند. فصل حاضر ممکن است خوب باشد اما هیچ چیزی همیشگی نیست پس تا زمانی که هست از آن لذت ببرید. همچنین، ممکن است شما در حال حاضر در قسمت منفی چرخه باشید اما ممکن است همین مسئله شما را برای تغییر در چرخه ماه بعد آماده کند.

۱۲. قانون جنسیت

در آخر، قانون جنسیت ارتباط خیلی کمی با جنسیت بیولوژیکی دارد. بلکه، به این واقعیت اشاره می‌کند که دو نوع انرژی وجود دارد. می‌توانید آن‌ها را مونث و مذکر یا یین و یانگ یا آنیما و آنیموس در نظر بگیرید. همه ما هر دو نوع انرژی را داریم و اگر می‌خواهیم خوشحال و واقعی زندگی کنیم باید به دنبال یافتن راهی برای ایجاد تعادل بین این دو باشیم. به نقشی که هر کدام از این دو انرژی در زندگی شما ایفا می‌کنند و زیادی و کمی آن‌ها فکر کنید.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده- مژگان گوران

منبع:thelawofattraction

قانون کائنات: ۱۲ قانون معنوی دنیا برای کسب موفقیت و ثروت

نوشته های مرتبط

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس