فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان ترویج شود


فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان ترویج شود

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فرهنگیان همراه با کادر مدارس و مراکز آموزشی و تبلیغی باید فرهنگ مهدویت را در ببن دانش آموزان ترویج کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری روز شنبه در جمع تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان یزد با تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) افزود: ترویج فرهنگ مهدویت موجب خنثی شدن نقشه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب با برنامه های سوء فرهنگی در قالب تهدید نرم، تمام ارزش های دینی و انقلابی را مورد هجمه قرار داده اند خاطر نشان کرد: برای تربیت صحیح نسل جوان باید از برنامه های فرهنگی مناسب بهره گرفت.
امام جمعه یزد به اهمیت داشتن ایمان و اخلاص در فعالیت های فرهنگی و به خصوص حوزه مهدویت در مدارس و توسط فرهنگیان اشاره کرد و تصریح نمود: راه رستگاری تکیه بر دین و تلاش برای تحقق ارزش های معنوی و انقلابی در جامعه اسلامی است.
ناصری گفت: آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) فرصت مناسبی است تا با انجام برنامه های فرهنگی مناسب در نزدیک کردن دانش آموزان به ارزش های معنوی بکوشیم.
وی یادآور شد: اگر نسل جوان با ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی مهدویت انس و الفت بگیرد قطعا در برابر توطئه های فرهنگی استکبار جهانی واکسینه می شود.
در این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی(عج) اجرا شد .
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 250 هزار دانش آموز و هزار و 900 مدرسه دارد.
7536/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403