جاک کلر: فتل کار ناتمامی را با فراری دارد


فرمول یک ایران – بعد از اینکه سباستین فتل به ظاهر زیر بار فشار ها کنترل خود را از دست داد و به دنبال آن قهرمانی رقابت فرمول یک 2018 را نیز از دست داده است. جاک کلر(تکنسین ارشد اسکودریا فراری) مدعیست که راننده فراری حتی با اینکه قهرمانی را از دست داده از زیر بار این فشار ها بیرون خواهد امد. شانس فتل برای بدست آوردن پنجمین قهرمانی خود در گرندپری...

فرمول یک ایران – بعد از اینکه سباستین فتل به ظاهر زیر بار فشار ها کنترل خود را از دست داد و به دنبال آن قهرمانی رقابت فرمول یک 2018 را نیز از دست داده است. جاک کلر(تکنسین ارشد اسکودریا فراری) مدعیست که راننده فراری حتی با اینکه قهرمانی را از دست داده از زیر بار این فشار ها بیرون خواهد امد.

شانس فتل برای بدست آوردن پنجمین قهرمانی خود در گرندپری مکزیک با یک رده چهارمی همیلتون به پایان رسید و رقیب او توانست با این جایگاه به مقام پنجمین قهرمانی برسد. راننده مرسدس توانست برنده این فصل باشد فصلی که امتیاز ها بین مرسدس و فراری، همیلتون و فتل جا به جا می شد.

او بیان کرد :

واقعیت این است که راننده ای در جایگاه او بالاخره از زیر بار فشار بیرون خواهد آمد . ورزشکاران برتر همیشه خود را در برابر بهترین ها قرار می دهند و این فشار دائمی بخشی از این شغل و حرفه است.

من فکر می کنم که او از این فصل لذت برده، فراز و نشیب هایی هم بوده، من فکر کنم که او در مصاحبه ای گفته که از دست دادن قهرمانی در فصل 2009 برایش سخت تر بوده تا این فصل.

در مجموع من فکر می کنم که او با تمام قوای خود به رقابت امده و حاضر شده بود همه چیزش را ریسک کند و ما هم نیز بخشی از این فرایند بودیم… ما نیز در این فصل فراز و نشیب هایی را داشتیم…من فکر کنم که از دید سب این فصل به او قدرت بیشتری داده تا قدرتمندتر برای سال بعد بازگردد و به خودش بگوید که این ” یک کار تمام نشده است”.

او همچنین اضافه کرد:

ما وقتیکه به فصل نگاه می کنیم به درکی می رسیم و در می یابیم که این قدرتمندتری فصل ما در 10 سال اخیر بوده و ما بودیم که این نقاط قوت را ساختیم…در واقع وقتیکه ما در آستین بردیم این یک باوری بود که تیم پیدا کرد که می تواند شرایط را تغییر دهد و دوباره مبارزه کند و بعد ما بعضی از مشکلاتی را که در نیمه دوم فصل با آن روبرو بودیم را پیدا کردیم و دوباره قدرتمند تر شدیم…واقعیت این است که در طی 21 مسابقه شما باید بیشترین امتیاز را نسبت به رقیب خود بدست آوردید…

جاک کلر: فتل کار ناتمامی را با فراری داردجاک کلر: فتل کار ناتمامی را با فراری دارد لوئیس همیلتون و جاک کلیر

البته که جاک کلر که قبلا با همیلتون در مرسدس و همینطور با مایکل شوماخر که هفت بار قهرمان جهان شده کار کرده مایل نبوده که تفاوت بین این سه راننده را ذکر کند…

او ادامه داد:

ما این فرصت را پیدا نمی کنیم که راننده ایده آل را بسازیم بنابراین آنها همه در شیوه های مختلفی برای قهرمانی اقدام می کنند… رقابت ها در لحظات مختلف سال متفاوت است و با تمام این ورزشکاران یک مقایسه کلی بسیار سخت است…تمام چیزی که می توانم بگویم آن است که یک چیز بین همه این رانندگان سطح بالا مشترک است آن اینست که آن ها به قدرتمندترین شکل ممکن متمرکزند.

آنها بیش از اندازه نسبت به همه چیز در اطرافشان حساسند و این فقط به خودرویشان مربوط نمی شود به مسائل معنوی و اطرافیان آنها نیز مربوط می شود…آنها برای اینکه قهرمان جهان شوند باید همه این شرایط را در حالت ایده ال ببینند و بعد برای آن تلاش کنند و این جاییست که تیم وارد می شود…به همین خاطر است که مسئله قهرمانی فقط به راننده مربوط نمی باشد.

این مسئله فقط راجبه همیلتون ، فتل و یا شوماخر نمی باشد – این تلاش یک تیم است. پس ما امیدواریم با سب ، برد ها و قهرمانی هایی را بدست بیاوریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !