چهار ورزشکار دامغانی به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شدند


چهار ورزشکار دامغانی به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شدند

سمنان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: چهار ورزشکار دامغانی به اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشور دعوت شدند.

ساسان معین روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به دعوت رسمی فدراسیون تیراندازی جانبازان و معلولین کشور، تعداد چهار ورزشکار از شهرستان دامغان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
وی گفت: با توجه به درخشش تیراندازان دامغانی در مسابقات انتخابی تیم ملی و کسب مدال، به دعوت این فدراسیون نام چهار ورزشکار دامغانی در اردوی تیم ملی جای گرفت.
معین تصریح کرد: فدراسیون تیراندازی جانبازان و معلولین کشور با برگزاری یک دوره مسابقات انتخابی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در کل کشور، نفرات برتر این مسابقه ها را در سه گروه به اردوهای تیم ملی دعوت کرد.
وی افزود: این مسابقه ها به منظور استعدادیابی و انتخاب اعضای تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی العین امارات و مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو برگزار شد.
معین تصریح کرد: مسابقه های کسب سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو در ابتدای سال 2019 و بهمن ماه برگزار می شود که امید است شاهد درخشش ورزشکاران دامغانی باشیم.
معین به اسامی دعوت شدگان به تیم ملی اشاره کرد و گفت: در مجموع پنج ورزشکار از استان سمنان در این اردوها انتخاب شدند که چهار نفر از آنها از شهرستان دامغان هستند.
وی افزود: محمد رضا امینی در رشته تفنگ بادی، در گروه اول این اردوها قرار دارد که به اردوهای مرحله اصلی انتخابی تیم ملی دعوت خواهد شد.
معین تصریح کرد: محمود باقرنژاد در رشته تپانچه بادی در گروه دوم قرار دارد که نفرات برتر انتخابی از این گروه به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.
وی خاطر نشان کرد: پوران نجار در رشته تفنگ بادی و حسین بیناییان در رشته تپانچه بادی نیز با توجه به نزدیک بودن مسابقات العین 2019 به اردوی استعدادیابی تیم ملی دعوت شده اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان گفت: محمد احمدی نیز دیگر ورزشکار استان سمنان در اردوی تیراندازی جانبازان و معلولین کشور است.
اردوهای تیم ملی جانبازان و معلولین از 26 آبان شروع و به صورت متناوب تا پایان سال ادامه دارد.
9856/7408

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس