توصیه هایی به استاندار جدید کرمان/امکان کاهش قیمت ها با مدیریت جهادی مردم استان/لزوم تقویت مطالبه گری رسانه ها و پاسخگویی مسئولین


توصیه هایی به استاندار جدید کرمان/امکان کاهش قیمت ها با مدیریت جهادی مردم استان/لزوم تقویت مطالبه گری رسانه ها و پاسخگویی مسئولین

سردار ابوحمزه گفت:با تجربه چند دهه کار با استاندارانی با جناح های مختلف سیاسی در استان های مختلف کشور، به این نتیجه رسیده ام که استاندار جدید برای موفقیت در کار خود باید در کارشان توجه کنند.

کد خبر: 87537 ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۳:۰۸:۱۲

در نشست خبری مطرح شد؛

سردار ابوحمزه گفت:با تجربه چند دهه کار با استاندارانی با جناح های مختلف سیاسی در استان های مختلف کشور، به این نتیجه رسیده ام که استاندار جدید برای موفقیت در کار خود باید در کارشان توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر؛ سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: برخی سخنان مطرح شده از طرف افرادی برگرفته از اندیشه و تفکر نیست، اینکه افرادی می گویند:" 13سال عقلانیت در استان نبوده است و حالا با این انتصاب صورت گرفته، عقلانیت به استان کرمان برگشته است" اینگونه سخنان نشان دهنده این است که حد و اندازه این افراد همین است و این نگاه ها در حد و شان افراد دارای عقل و خرد نیست و بی ربط و بی اساس است .

وی ضمن بیان اینکه توهین به مردم و مردم را مورد تخطئه قرار دادن درست نیست ،افزود:اصحاب رسانه باید اینگونه تفکرات را به نقد بکشند تا افکاری که منطبق با عقلانیت نیست در استان جایی نداشته باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نقش بسیج و سپاه در حوزه‌های مختلف کاملا مشهود است،ادامه داد: نقش بسیج و سپاه در مسائل سیاسی تحلیل و آگاه سازی و پاسخگویی به شبهات و تردیدها است ، سپاه و بسیج جانبداری از یک جریان نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه افرادی شرکت سران فتنه را در انتخابات بیان می کنند حرف بی ربطی است،تاکید کرد: فتنه 88 خط قرمز نظام است و سران فتنه به نظام و ملت خیانت کردند و و تا سران فتنه توبه نکنند جایی در ملت و نظام نخواهند داشت و با وجود اینکه برخی از اینها ممنوع التصویر و ممنوع الخروج و یا در حصر هستند تعجب می کنیم که چطور از این افراد تجلیل و تقدیر می و اگر قرار باشد تصمیمی گرفته شود؛ شورای امنیت ملی باید تصمیم بگیرد.

سپاه همراه همیشگی نهادهایی که برای کمک رسانی مردم تلاش می کنند

سردار ابوحمزه گفت: نقش سپاه در ارتباط با دستگاه‌ها و سازمان‌ها مشهود است و هر دستگاه و نهادی که برای کمک رسانی به مردم و حل مشکلات آنان به خصوص قشر محروم گام بردارند ما نیز همراه آن‌ها هستیم و کمک می‌کنیم.

توصیه هایی به استاندار جدید کرمان

وی عنوان کرد: از ارکان مدیریت جهادی می‌توان به کار، علم، تلاش، محاسبه با خدا، تدبیر و درایت اشاره کرد همچنین مدیریت جهادی برای همه مسئولان در سطح کشور مهم است.

وی بابیان اینکه بنده در استان کرمان با چهار استاندار و با ۴۰ استاندار از جناح‌های مختلف در مناطق دیگر کشور کار کردم ، ادامه داد:با تجربه چند دهه کار با استانداران با جناح های مختلف سیاسی در استان های مختلف کشور، به این نتیجه رسیده ام که استاندار جدید برای موفقیت در کار خود باید چند نکته را مد نظر داشته باشد زیرا موفقیت استاندار هر استانی پیشرفت آن استان است واگر ایشان بخواهند در کارشان موفق شوند باید در کارشان توجه کنند و اگر توجه نکنند موفق نخواهند بود .

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اذعان داشت:اولین کاری که ایشان باید انجام دهند باید یک برنامه مدونی برای سه سال آینده استان در عرصه های مختلف با استفاده از ظرفیت ها و مدیران و مسئولین موفق در نظر بگیرند همچنین مدیریت جهادی و انقلابی، تحقق اقتصاد مقاومتی، انتصاب مدیران، پرهیز از موضوعات جناحی در تصمیم‌گیری‌ها، استفاده از منابع رو زمینی و زیر زمینی و همچنین استفاده از نیروهای انسانی متدین از جمله اقداماتی است که باعث موفقیت استاندار جدید و در نتیجه استان کرمان می‌باشد.

لزوم تقویت مطالبه گری رسانه ها و پاسخگویی مسئولین

سردار ابوحمزه خطاب به اصحاب رسانه گفت: روحیه مطالبه گری اصحاب رسانه باید تقویت شود در بحث اصول و مبانی جمهوری اسلامی ایران نباید حزبی و جناحی نگاه کرد زیرا مطالبه گری وظیفه شماست و مسئولین از جمله خود بنده باید پاسخگو مردم باشیم.

وی مطرح کرد: در خصوص هفته پیش رو که‌ به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است شعار محوری آن را بسیج مظهر ایستادگی ،پیشرفت ،وحدت و خدمت عنوان کردند.

فرمانده سپاه ثارالله به برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی خدمات پزشکی در مساجد و مانور فرهنگی پایگاه های منتخب خواهران همایش سبک زندگی ارائه مشاوره رایگان به زوج های جوان، آموزش همگانی طرح هر مسجد یک حقوقدان و…را از برنامه های هفته بسیج فهرست کرد و گفت: ۳۰۰ گروه جهادی خدمات مختلفی انجام می دهند و نزدیک ۳۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزا طی یکسال اخیر شکل گرفته و صفر تا صد موضوع با خود مردم است.

سردار ابوحمزه گفت: بسیج حدود ۱۰۰ هزار خانوار را تحت پوشش خود دارد که بر طبق بررسی‌های انجام شده از این تعداد ۷۴۶ خانوار کاملا محروم بوده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله میز خدمت، ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی توسط سپاه برای مددجویان کمیته امداد تا یکسال آینده، پرورش دام سبک و سنگین، ساخت مدرسه ۴ کلاسه، راه اندازی کارگاه خیاطی، تیم های نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها، گشت های محله محور رضویون، حمایت از مردم مظلوم یمن، نشست های روشنگری، روایتگری در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری اتوبوس مطالبه گری را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

وی خبر داد: نشست سران طوایف در روز ۵ آذر برگزار خواهد شد و تمرین تاکتیکی ” امیدان ولایت” در منطقه سیریز که آمادگی گردان های لشکر برای مواقع لزوم است .

امکان کاهش قیمت ها با مدیریت جهادی مردم استان

وی تاکید کرد: اجناس ارائه شده توسط مغازه‌داران با قیمت‌های مختلف در سطح شهر کرمان عرضه میشود، مردم کرمان مردم نجیبی هستند که گرانی نرخ اجناس هیچ ربطی به تهران ندارد اما باید قیمت‌ها را با مدیریت جهادی کاهش دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس