حسام‌الدین آشنا به «این.ج.ا» می‌آید


حسام‌الدین آشنا به «این.ج.ا» می‌آید

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه «این.ج.ا» شبکه چهار سیما امشب، 27 آبان‌ماه با حضور حسام‌الدین آشنا و فؤاد ایزدی به این سؤال که «آیا میان واقعیت موجود ایران و برداشت جامعه ایرانی شکاف وجود دارد؟»، پاسخ می‌دهد.

حسام‌الدین آشنا به «این.ج.ا» می‌آید

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ فصل تازه برنامه «این.ج.ا» با بررسی موضوع «چالش مدیریت تصویر ملی» آغاز می‌شود و امشب به این سؤال پاسخ می‌دهد که آیا میان واقعیت موجود ایران و برداشت جامعه ایرانی شکاف وجود دارد؟
مسئله اصلی این برنامه بررسی چالش‌هایی است که تصویر ملی مردم از حال و آینده خودشان را تهدید می‌کند. میان واقعیت موجود و برداشت جامعه از واقعیت چه شکافی وجود دارد؟ روایت‌هایی رقیب جمهوری اسلامی چه تصویری از حال و آینده ایران ارائه می‌دهند؟ گروه‌های مرجع در این میان چه نقشی بازی‌ می‌کنند؟ اینها پرسش‌هایی است که در قسمت جدید «این.ج.ا» با حضور حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و فؤاد ایزدی، مدرس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران، به بحث گذاشته می‌شود.
برنامه «اینجا جمهوری اسلامی»، به تهیه‌کنندگی مصطفی پورمحمدی و با اجرای محمد لسانی، در فصل جدید یکشنبه‌ها، ساعت 21 پخش و جمعه‌ها ساعت 17:30 بازپخش خواهد شد.
مینا قنبری
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟