صنایع البرز تأمین‌کننده نیازهای عراق


صنایع البرز تأمین‌کننده نیازهای عراق

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان این‌که استان ظرفیت زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، گفت: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «محمدامین فرشی» در نشست با هیئت تجاری عراق که عصر امروز یکشنبه 27 آبان در محل نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: ایران و عراق با هم اشتراکات زیادی در حوزه فرهنگ و سیاست دارند.

وی با اشاره به دیدار رئیس‌جمهور عراق با رهبری معظم انقلاب افزود: رهبری معظم انقلاب در این دیدار توصیه‌های ارزشمندی داشتند که نشان از رابطه و جایگاه خوب دو کشور دوست ایران و عراق است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان این‌که عراق ارتباط تجاری تنگاتنگی با ایران دارد، خاطرنشان کرد: رقم تجاری مراوادت ایران با عراق افزایش می‌یابد.

وی با بیان این‌که در استان البرز 3500 واحد فعال صنعتی آماده تولید محصولات متنوع مورد نیاز عراق هستند، تصریح کرد: این ظرفیت می‌تواند در راستای افزایش مبادلات تجاری میان ایران و عراق باشد.

فرشی با بیان این‌که استان ظرفیت زیادی در حوزه خدمات فنی و مهندسی دارد، یادآور شد: کالاهای تولیدی استان البرز از کیفیت و سطح استاندارد بالایی برخوردار است و توانایی تولید کالاهای مصرفی عراق و سایر کشورها در استان البرز فراهم شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس