بیوگرافی جوانه دلشاد


جوانه دلشاد عاطفه در سریال حوالی پاییز جدیدترین عکس های جوانه دلشاد به همراه بیوگرافی جوانه دلشاد جوانه دلشاد بازیگر متولد 20 شهریور سال 1369 در یک خانواده 5 نفره است و در شهر رشت بدنیا آمده است. جوانه دلشاد یک خواهر به نام جیران دارد و فقط یک برادر داشت که فوت کرده است. … نوشته بیوگرافی جوانه دلشاد اولین بار در مجله تاپ‌ناز‌ پدیدار شد.

بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد عاطفه در سریال حوالی پاییز

جدیدترین عکس های جوانه دلشاد به همراه بیوگرافی جوانه دلشاد

جوانه دلشاد بازیگر متولد 20 شهریور سال 1369 در یک خانواده 5 نفره است و در شهر رشت بدنیا آمده است.

جوانه دلشاد یک خواهر به نام جیران دارد و فقط یک برادر داشت که فوت کرده است.

جوانه دلشاد مدرک لیسانس شیمیی از دانشگاه رشت دارد و همچنین مدرک لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران دارد.

او اهل مطالعه است و ورزش بدمینتون را هم دوست دارد و البته بازی های تیم فوتبال پرسپولیس را هم دنبال می کند.

جوانه دلشاد به عشق بازیگر شدن به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرد و جزو بازیگران ایرانی است که با تکیه بر توانایی های خودش توانسته که به موفقیت برسد.

بیوگرافی جوانه دلشاد

بازی در سریال حوالی پاییز

جوانه دلشاد هم اکنون در سریال حوالی پاییز در نقش یک دختر به نام عاطفه که دوست صمیمی شیوا (مونا کرمی) است ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی جوانه دلشاد

ازدواج و همسر جوانه دلشاد

این بازیگر هنوز ازدواج نکرده است و هنوز مجرد است. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج با جوانه دلشار در این پست درج می شود.

بیوگرافی جوانه دلشاد

شروع بازیگری جوانه دلشاد

او همزمان با تحصیل در رشده شیمی در دانشگاه رشت در کلاس های بازیگری فن بیان و بدن شرکت می کند و سپس در سن 20 سالگی فعالیت خود را با تئاتر موفق به نام های قتل با طعم ماکارونی، رازهای پنهانی و سه خواهر چخوف به خوبی ایفای نقش کرد.
بیوگرافی جوانه دلشاد

همکاری با مهران مدیری

او نخستین بار از رشت به تهران مهاجرت کرد و برای بازی در سریال قلب یخی مهران مدیری تست داد که پذیرفته شد و دستیار مهران مدیری از او برای بازی در سریال ویلای من دعوت به عمل آورد. جوانه دلشاد در پاسخ به سوال مجری که کار با آقای مهران مدیری سخت نیست گفتند : اتفاقا فکر کنم خیلی آسون تر از کار کردن با کارگردان های دیگه که من تجربه داشتم بوده و خیلی مهربون و آدم جدی هستند. آقای مدیری به دلیل اینکه خودشون بازیگر هستند بازیگرا را بهتر درک می کنند و برای همین بازیگرا موقع کار با آقای مدیری و گروه خوبشون خیلی احساس راحتی و امنیت می کنند. به نظرم یکی از خوبی های آقای مهران مدیری این بود که کاملا حرفشو می فهمیدیم چی میخوان و بعضی اوقات نیازی نبود اصلا صحبت کنند و خودشون میذاشتند ما بازی کنیم حالا بعد اگه چیزی بود می اومدن در گوش مون می گفتن که اصلاحش کنیم ولی معمولا همون چیزی که خودمون انچام می دادیم می پسندیدند.

بیوگرافی جوانه دلشاد

مخالفت پدر با بازیگری اش

او می گوید که بعضی از کارگردان های تئاتر که به شهر رشت آمده بودند به من پیشنهاد بازیگری می داادند که پدرم مخالف مهاجرت من به تهران بود زیرا به من علاقه شدیدی داشت و نمی خواست که از او دور باشم تا اینکه به سریال مهران مدیری دعوت شدن و پدرم با مهاجرتم موافقت کرد.

عکس های جوانه دلشاد

در این قسمت هم عکس های جوانه دلشاد Javaneh Delshad را مشاهده می کنید.

بیوگرافی جوانه دلشاد

عکس اینستاگرامی جوانه دلشاد Javaneh Delshad

بیوگرافی جوانه دلشاد

بیوگرافی جوانه دلشاد

بیوگرافی جوانه دلشاد

تصاویر جوانه دلشاد بازیگر زن ایرانی

بیوگرافی جوانه دلشاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...