استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر


استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر

با استقبال گرم مردم و مسئولین گالیکش؛ محمدجواد بارانی قهرمان دارنده مدال نقره اولین دوره مسابقات کاراته وان کشور وارد زادگاهش شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ صبح امروز با استقبال گرم مردم و مسئولین گالیکش محمدجواد بارانی قهرمان کاراته کا گالیکشی که در اولین دوره مسابقات کاراته وان کشوری مقام دوم جوانان را به خود اختصاص داده بود وارد زادگاهش شد.

استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر

در حاشیه این مراسم رئیس هیئت کاراته گالیکش گفت: در اولین دوره مسابقات کاراته وان کشوری 550 کاراته کا در 13 وزن از استان‌های مختلف کشورمان در سالن فجر کرمان به مبارزه پرداختند.

علی‌اکبر بارانی افزود: در این مسابقات که در روز 25 آبان برگزار شد، محمدجواد بارانی در مقابله با حریفان خود از استان‌های کرمان، کردستان و تهران، چهار حریف را شکست داد و در مسابقه فینال در مقابل یک حریف از تهران و بارأی داوران، مسابقه را واگذار کرد و به مدال نقره در وزن مثبت 76 کیلو جوانان بسنده کرد.

محمدجواد بارانی مقام اول مسابقات بین‌المللی آذربایجان باکو و سلیمانیه عراق، مقام سوم مسابقات جام وحدت دوستی با شرکت 13 کشور به میزبانی ایران و مقام اول و سوم مسابقات انتخابی تیم ملی در دو مقطع مختلف را در کارنامه خود دارد.

وی مسابقات لیگ کاراته وان را حرکتی نو در کشور دانست و گفت: این کار به تأسی از کاراته وان جهان که یک حرکت بسیار فنی و بی‌نظیر در نوع خودش است، برگزار شد.

بارانی افزود: در پایان، تهران با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست تیمی ایستاد و تیم‌های فارس با ۲ طلا، ۵ نقره و ۲ برنز و کرمان با ۲ طلا، ۲ نقره و ۵ برنز عناوین دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کاراته گالیکش تصریح کرد: گیلان با ۲ طلا و ۱ برنز، قم ۲ طلا و مازندران ۱ طلا، ۱ نقره و ۲ برنز در جایگاه‌های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: البرز با ۱ طلا و ۲ برنز، مرکزی ۱ طلا، کرمانشاه ۱ نقره و ۱ برنز، گلستان ۱نقره و ۱ برنز مقام‌های هفتم تا دهم را کسب کردند.

بارانی افزود: کردستان و یزد با ۲ برنز یازدهم شدند و اردبیل و ایلام و خراسان رضوی و آذربایجان شرقی هرکدام با ۱ برنز در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر

استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر

استقبال گالیکش از جوان نقره‌ای کاراته + تصاویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...