بازیکن ذخیره یا اصلی نداریم؛/ نیمکت نشینی در تیم ملی آسان تر شد! (عکس)


یکی از مهم ترین ویژگی های تیم ملی با کارلوس کی روش، اتحادی است که همواره میان بازیکنان ملی پوش وجود داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اکثر اخبار روزهای گذشته فوتبال ایران پیرامون حواشی ایجاد شده در تیم ملی بوده است؛ اگر بخواهیم دقیق تر صحبت کنیم، طی دو تاریخ فیفادی که قرار است، محلی برای آماده سازی تیم های ملی جهت حضور پرقدرت در تورنمنت های مهم باشد، تیم ملی ایران با حواشی عجیب و غریبی روبرو شده که شرایط را برای سرمربی تیم ملی و البته رسانه ها سخت کرده و برخی هواداران هم می گویند که به این حواشی اهمیتی نمی دهند، که همین موضوع می تواند خطرناک ترین خبر برای تیم ملی باشد که همواره مورد توجه علاقمندان به فوتبال قرار دارد.


با وجود تمام این مصائب اما، کی روش طی چند سال اخیر تیمی مهیا کرده که به معنای واقعی می توان نام تیم را بر آنها نهاد؛ معمولا تغییر نفرات در ترکیب تیم کی روش رخ می دهد، ولی باز هم نفراتی که انتخاب می شوند، می توانند همان عملکرد مورد نظر سرمربی پرتغالی تیم ملی را در زمین پیاده کنند.


نفراتی که در تصویر می بینید، مانند جام جهانی همگی می توانند در میان 11 بازیکن اصلی باشند یا مانند آخرین دیدار تیم ملی روی نیمکت بنشینند و اینگونه با روحیه ای بالا، بازی هم تیمی های خود را دنبال کنند. حالا همه بازیکنان به خوبی می دانند، بازیکنان اصلی و ذخیره در تیم کی روش معنایی ندارد و همین موضوع هم نیمکت نشینی را برای آنها آسان کرده است.


فارغ از تمام اخبار ناخوشایندی که این روزها گاها از اردوی تیم ملی شنیده می شود، در بعد فنی اما کی روش چند گزینه برای هر پست در اختیار دارد؛ موضوعی که یک تیم 23 نفره منسجم را برای سرمربی پرتغالی تیم فراهم کرده و او امیدوار است با اتکا به همین روحیه تیمی که با تدابیر خودش ایجاد شده، بتواند در جام ملت های آسیا موفق شود.

بازیکن ذخیره یا اصلی نداریم؛/ نیمکت نشینی در تیم ملی آسان تر شد! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟