درگ دو اسطوره فرارى و مک لارن | فیلم


اگر از آن دست ماشین بازهایی باشید که به زرق و برق خودروی خود اهمیت می‌دهند، می‌توانید فراری 458 خود را نیز با کیت ویژه پرایر دیزاین، حسابی شلوغ و البته پرجذبه کنید. این کیت عریض بدنه به‌گونه‌ای طراحی شده که یادآور مدل‌های FXX است و چهره خودرو را بسیار تهاجمی‌تر کرده است. این کیت آئرودینامیکی شامل سپرهای جلو و عقب جدید، گلگیرهای پف کرده، دیفیوزر،...

اگر از آن دست ماشین بازهایی باشید که به زرق و برق خودروی خود اهمیت می‌دهند، می‌توانید فراری ۴۵۸ خود را نیز با کیت ویژه پرایر دیزاین، حسابی شلوغ و البته پرجذبه کنید. این کیت عریض بدنه به‌گونه‌ای طراحی شده که یادآور مدل‌های FXX است و چهره خودرو را بسیار تهاجمی‌تر کرده است. این کیت آئرودینامیکی شامل سپرهای جلو و عقب جدید، گلگیرهای پف کرده، دیفیوزر، اسکرت های جانبی، اسپویلر جلو، اسپویلر صندوق عقب، اسپویلر های لبه‌ای جانبی، دریچه موتور عقب و درب کاپوت جلو و قاب آینه‌های جانبی و… می‌شود.

علاوه بر این می‌توان تعلیق سفارشی H R را نیز برای این خودرو درخواست نمود که ۳۵ میلی‌متر ارتفاع خودرو را کاهش می‌دهد. همچنین تنظیم مجدد برنامه مدیریت خودرو باعث افزایش ۳۰ اسبی قدرت و ۴۰ نیوتن متری گشتاور آن می‌شود.

مک‌لارن اتوموتیو، که به طور عام با نام مک‌لارن شناخته می‌شود، تولید کننده خودروهای اسپرت بریتانیایی است. مک‌لارن با هدف ساخت خودروهای شهری با تکنولوژی ماشین‌های مسابقات فرمول یک در سال ۱۹۸۹ با نام مک‌لارن کارز تاسیس شد. این شرکت همکاری نزدیکی با تیم فرمول یک مک‌لارن ریسینگ دارد و بخشی از گروه مک‌لارن است.

(۱۲۳)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...