«پیامدهای منفی مدلینگ شدن کودکان» در تبیان


«پیامدهای منفی مدلینگ شدن کودکان» در تبیان

بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای به بررسی پیامدهای منفی مدلینگ شدن کودکان پرداخته است. ]]>

«پیامدهای منفی مدلینگ شدن کودکان» در تبیان
بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای به بررسی پیامدهای منفی مدلینگ شدن کودکان پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
«پیامدهای منفی مدلینگ شدن کودکان» در تبیان
به گزارش روابط عمومی، خانم هدی سادات پاک نهاد در متن این مقاله آورده است: «تا به حال شده با دیدن بچه ای دلتان ضعف برود؟ این مسئله در دنیا مجازی امروز زیاد اتفاق می افتد که کودکی را می بینید و سریع لایک می کنید و گاهی هم با نوشتن کامنتی احساساتتان را ابراز می کنید؛ اما این همه ماجرا نیست بلکه این خود ماجرا است که یک کودک زیبا را به مدلینگ تبدیل می کند.
ماجرا از گذاشتن عکس‌های زیبا از کودکان در اینستاگرام شروع می‌شود؛ از تعریف‌های بیش‌ازاندازهٔ دیگران که «چه دختر خوشگلی»، «چقدر خوب ژست میگیره»، «چقدر لباست زیباست»، «چهره‌اش به درد مدل و تبلیغات می‌خورد» و... این‌ها جرقه‌ای می‌شود تا مادر و پدر تصمیم بگیرند کودکشان، زیبایی‌هایش را به نمایش بگذارد و از این طریق کسب درآمدی هم برایش به وجود بیایید؛ اشتباه نکنید این والدین دچار نیاز مالی نشده‌اند و قصد ندارند که با زیبایی کودکشان ثروتمند شوند بلکه آن‌ها مرفه هایی هستند که دچار نیاز روحی و روانی شده‌اند.
مدل شدن کودکان به شیوه‌های مختلفی همچون تیزرهای، بیلبوردهای و عکس‌های تبلیغاتی محصولات و حتی شوهایی که برای فروش لباس‌های بچه‌گانه راه‌اندازی می‌شوند، به نمایش گذاشته می‌شود که همگی نشان از مدل شدن کودکان در سنین 4 سال به بالا دارد.»
متن کامل مقاله اینترنتی «کودکان کار لاکچری» در بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در دسترس علاقمندان قرار داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»