تدارک جمکران برای میزبانی از مهدی باوران


تدارک جمکران برای میزبانی از مهدی باوران

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته با برنامه هایی همچون قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه و سخنرانی چهره هایی همچون حجت الاسلام فرحزاد میزبان منتظران می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری همچون هفته های گذشته میزبان منتظران حضرت صاحب الزمان(عج) می شود.

بنابر این گزارش، این برنامه ها از امشب(سه شنبه، 29 آبان) از ساعت ۱۹ با جلسه آموزش عمومی قرآن آغاز می شود و در ادامه از ساعت ۲۰:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد ادامه می یابد.

پایان بخش برنامه های امشب قرائت دعای توسل با نوای حاج محمدرضا غلامرضازاده از ساعت ۲۱ است.

این گزارش می افزاید: در ادامه برنامه های پایان هفته جمکران، میعادگاه منتظران پنچ‌شنبه، یکم آذرماه از ساعت ۱۹ با جلسه آموزش عمومی قرآن میزبان مهدی باوران می شود و در ادامه برنامه ها حجت‌الاسلام ضیایی از ساعت ۲۰:۱۵ سخنرانی می کند و سپس دعای پرفیض کمیل از ساعت ۲۱ با نوای حجت‌الاسلام ضیایی زمزمه می شود.

همچنین، صبح جمعه، دوم آذرماه از ساعت ۵:۳۰ دعای شریف عهد در مسجد مقدس جمکران زمزمه می شود، سپس از ساعت ۵:۴۵ حجت‌الاسلام مهدوی نیا برای زائران سخنرانی می کند.

قرائت دعای پرفیض ندبه با نوای حاج عباس حیدرزاده از ساعت ۶:۳۰ پایان بخش برنامه های صبح جمعه، دوم آذرماه میعادگاه منتظران است.

گفتنی است، پرونده برنامه های این هفته مسجد مقدس جمکران با زمزمه زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۴۰ روز جمعه بسته می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...