مرگ نوزاد 12 روزه در اثر غفلت مادر! +تصاویر


مرگ نوزاد 12 روزه در اثر غفلت مادر! +تصاویر

نوزاد 12 روزه که در آغوش مادرش قرار داشت توسط یک میمون ربوده و کشته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: سهل انگاری یک زن هندوستانی موجب شد تا بچه اش توسط یک میمون ربوده و سپس کشته شود. این نوزاد ۱۲ روزه که توسط این میمون از میان دستان مادرش قاپیده شده بود در حالی که غرق خون بود پیدا شد. این حیوان با وارد شدن به خانه این زن در حالی که "آروش" را از ناحیه گردن گرفته بود پا به فرار گذاشت. والدین آروش به همراه همسایگان تلاش کردند با پرتاب سنگ نوزاد را از دست میمون نجات دهند، اما تلاش آن‌ها بی ثمر ماند. سرانجام در حالی که آروش غرق خون بود در پشت بام خانه یکی از همسایگان پیدا شد.

مرگ نوزاد 12 روزه در اثر غفلت مادر! +تصاویر

این نوزاد بلافاصله به یک بیمارستان محلی در شمال هندوستان در ایالت یوتار پرادش منتقل شد، اما پزشکان اعلام کردند او جانش را از دست داده است. بنا به گفته "یوگش"، پدر داغدار این نوزاد پسرش در هنگامی که پیدا شد دارای هیچ علائم حیاتی نبود. او در شرح ماجرا گفت: این میمون در تاریخ ۱۲ نوامبر از طریق درب خانه که باز بود وارد خانه شد و پس از قاپیدن آروش از دستان مادرش پا به فرار گذاشت. بنا به گفته یوگش میمون گردن آروش را گرفته بود و "نها"، همسرش نتوانست کاری برای نجات فرزندشان انجام دهد.

مرگ نوزاد 12 روزه در اثر غفلت مادر! +تصاویر

یوگش در این باره به یکی از رسانه‌های محلی هندوستان گفت:: " درب خانه باز بود و همسرم در حال غذا دادن به پسرم بود. ناگهان یک میمون وارد خانه شد و آروش را از میان آغوش همسرم قاپید. "

بنا به گزارش پلیس محلی هندوستان این میمون حدود ۱۵ دقیقه قبل از ربودن نوزاد، به دختر ۱۴ ساله یکی از همسایگان نیز حمله کرده بود. این دختر در این حادثه دچار جراحت سطحی شده بود.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که در این منطقه از هندوستان یک نوزاد توسط میمون ربوده می‌شود. حدود ۲ ماه پیش نیز یک نوزاد دیگر توسط یک میمون ربوده شد، اما خوشبختانه پس از نجات و انتقال به بیمارستان زنده ماند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه 31 فروردین + فیلم