به گزارش ایسنا، کاوه خداکرمی مدیر رسانه بینالمللی ایران مدیکال در نشست هماندیشی برگزاری مراسم رونمایی و معرفی پروژه ایران مدیکال با بیان اینکه ایران در حوزه گردشگری سلامت نتوانسته به چشمانداز و برنامههای پیشبینی شده خود دست یابد، گفت: کشور از نظر جاذبههای گردشگری طبیعی جزء ۱۰ کشور برتر جهان است اما از بازار توریسم و گردشگری سهم شاخصی نبرده و این درحالی است که از گردشگری سلامت به عنوان صنعت سوم جهان نام برده میشود و برخی کشورها نظیر اسپانیا از طریق این صنعت امرار معاش میکنند.
وی افزود: موضوع گردشگری سلامت حوزه بسیار خوبی است و میتواند برای استان کردستان و کشور از نظر توسعه اقتصادی مفید واقع شود.
خداکرمی با اشاره به نقش رسانه در توسعه گردشگری سلامت کشور، بیان کرد: معرفی ظرفیتها و پتانسیلهای پزشکی کشور باید از طریق رسانه و ارتباطات انجام گیرد.
مدیر رسانه بینالمللی ایران مدیکال گفت: این مجموعه جامعترین رسانه معرفی مراکز درمانی، کلینیکها و متخصصان ایرانی در کشور عراق است و تلاش میکنیم تا بازار مخاطب خود را به سایر کشورهای همسایه ارتقا دهیم.
وی افزود: چاپ و نشر آگهی نامهی تخصصی به سه زبان عربی، کردی و انگلیسی و توزیع هدفمند در عراق، به همراه نشر همزمان در وبسایت و شبکههای مجازی، موثرترین ابزار ایران مدیکال در معرفی صنعت گردشگری سلامت کشور است.
خداکرمی با بیان اینکه تلاش میکنیم سهم ایران از گردشگری سلامت در منطقه به نقطه مطلوب برسد، گفت: تا سال 1404 درآمد گردشگری سلامت ایران باید هفت میلیارد دلار در سال باشد.
انتهای پیام