مصدومیت سنگین خانم گل و بهترین بازیکن زنان/ دو بخت اصلی گلزنی لیگ را از دست دادند


مصدومیت سنگین خانم گل و بهترین بازیکن زنان/ دو بخت اصلی گلزنی لیگ را از دست دادند

دو مهاجم برتر لیگ برتر فوتبال زنان ایران به دلیل مصدومیت مسابقات این فصل را از دست داده اند و این می تواند تیم ملی را در آستانه مسابقات مهمی که در پیش رو دارد با چالش مواجه کند.

به گزارش" ورزش سه" فروغ موری و شبنم بهشت دو تا از بهترین مهاجمان فوتبال زنان ایران و تیم ملی ، به دلیل مصدومیت فصل را از دست داده اند و لیگ برتر امسال بدون حضور دو گلزن اصلی اش برگزار می شود.


فروغ موری که در فصل 95-96 بهترین گلزن مسابقات و خانم گل رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شده بود و سال گذشته هم در جدول گلزنان در صدر قرار داشت که دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و نتوانست بازی ها را ادامه بدهد. او اما بعد از طی دوران مصدومیت و در حالی که بعد از بهبودی کامل آماده شروع بازی ها شده بود در پیش فصل بازهم مصدومیت به سراغش آمد و بازی های این فصل را هم از دست داد.


شبنم بهشت دیگر مهاجم و بازیکن مطرح لیگ زنان است که در تیم شهرداری سیرجان بازی می کند. او بهترین بازیکن فصل 94-95 لیگ برتر بود اما در فاصله یک اردو مانده به بازی های مقدماتی المپیک دچار مصدومیت شد و او نیز تیم ملی و این فصل لیگ برتر را از دست داد.


با این وصف لیگ برتر فوتبال زنان در ادامه بدون حضور دو مهاجم مطرح به کارش ادامه خواهد داد ضمن اینکه نبود این دو مهاجم می تواند تیم ملی ایران را هم با چالش یافتن جانشین مناسب برای آن ها مواجه کند. امیدواریم این دو مهاجم گلزن فوتبال ایران هرچه زودتر به میادین بازگردند چرا که تیم ملی نیز مسابقات مهمی را پیش رو دارد و حضور آن ها می تواند سطح تهاجمی تیم ملی را بالاتر ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها