ترسیم 12 محور برای راهبرد‌های پیشرفت در وزارت راه و شهرسازی/توسعه کشور انحصار پذیر نیست


ترسیم 12 محور برای راهبرد‌های پیشرفت در وزارت راه و شهرسازی/توسعه کشور انحصار پذیر نیست

امینی گفت:برای پیشبرد و توسعه اهداف به ترسیم 12 محور توسعه ای در وزارت راه شهرسازی پرداخته ایم.

ترسیم 12 محور برای راهبرد‌های پیشرفت در وزارت راه و شهرسازی/توسعه کشور انحصار پذیر نیستبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر امینی، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در بیست و پنجمین همایش ملی ژئوماتیک اظهار کرد: فعالیت های گسترده دانش آموختگان نقشه برداری در پیشرفت زیر ساخت های وزارت راه و شهرسازی کمک بسزایی کرده است.

وی افزود: معتقدم که در سال های اخیر توانستیم با در دست داشتن منابع کشوری به دستاورد های خوبی دست پیدا کنیم.

امینی بیان کرد:معاون برنامه ریزی بودن در یک وزارت خانه معظم که بیشترین داده های مکانی را تولید می کند بسیار سخت است.

معاون وزارت راه و شهرسازی ابراز کرد:امور جاری را هدایت کردن و همزمان به دنبال ابزار سازی بودن نیز جز سخت ترین کارهاست. تا از جبهه اصلی ،کار تولید نشود آمار نمی تواند کارساز باشد.

امینی گفت:باتوجه به ابزارهای بسیارمهمی که در دست داریم معتقدم نمیتوانیم سازمان های توسعه گر را منحصر به فرد بدانیم لذا انحصار گری موفقیتی در پی ندارد.

وی افزود:در بخش های مختلف احتیاج به سازمان های مختلف داریم که در فرایند اجرایی مدل های مفهومی توسعه را اجرایی و ایراد یابی کنند.

امینی تاکید کرد:آی تی مستر پلن را پایه گذاری کرده و اجرای آن را آغاز کردیم تا به یک مدیریت چابک،هوشمند و سرویس محور برسیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد:تعریف جایگاه جی آی اس را در هسته مرکزی قرار دادیم و دلایل شکست پروژه ها را با دقت بررسی کرده ایم.

وی گفت:در فعالیت هایمان از دانشجویان نخبه دانشگاه های برتر استفاده کرده و دو پروژه در حوزه جی آی اس را نهایی کرده ایم.

امینی ادامه داد:کل برنامه ریزی وزارت خانه بر بستر سه سامانه هوش تجاری،اطلاعات آمار و کنترل پروژه و اتوماسیون مدیریت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود:ایجاد سامانه متا در کلیه فرمت ها ،داده های پراکنده را جامع می کند .به رغم توانایی و ظرفیت جمع آوری 280 هزار لایه ای اطلاعات تاکنون ۸۰ هزار لایه ثبت اطلاعات شده است.

امینی تاکید کرد:۱۲ محور چشم انداز وزارتخانه از جمله داده های مکانی، راهنمایی مدیران ،سرویس محوری و هوشمند سازی ترسیم شده است.

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس