فیلم Venom در باکس آفیس جهانی بسیار خوب بوده است


فیلم Venom در باکس آفیس جهانی بسیار خوب بوده است

پخش فیلم Venom در چین، رتبه‌اش را در باکس آفیس جهانی بالا برد و آن را به عنوان یکی از جدیدترین فیلم‌ها در لیست 100 فیلم پرفروش قرار داد. فیلم Venom به کارگردانی «روبن فلایشر» (Ruben Fleischer)، با فروش 34.7 میلیون دلار در روز اول پخش در چین، از Justice League گذشت و تبدیل به دومین فیلم ابرقهرمانی در تاریخ باکس آفیس این کشور شد که در روز اول پخشش...

پخش فیلم Venom در چین، رتبه‌اش را در باکس آفیس جهانی بالا برد و آن را به عنوان یکی از جدیدترین فیلم‌ها در لیست 100 فیلم پرفروش قرار داد.

فیلم Venom به کارگردانی «روبن فلایشر» (Ruben Fleischer)، با فروش 34.7 میلیون دلار در روز اول پخش در چین، از Justice League گذشت و تبدیل به دومین فیلم ابرقهرمانی در تاریخ باکس آفیس این کشور شد که در روز اول پخشش چنین فروشی داشته است.

بعد از گذشت یک هفته، این فیلم با فروش 780.5 میلیون دلار، از Star Wars اوریجینال که در سطح جهانی 775.4 میلیون دلار فروش داشت و از Guardians of the Galaxy با فروش 773.3 میلیون دلار نیز جلو زده است.

فیلم Venom در حال حاظر رتبه 84 را در لیست جهانی دارد و به سمت Deadpool و Spider-Man 2 که به ترتیب 783.1 و 783.8 میلیون دلار فروش داشته‌اند حرکت می‌کند.

با توجه به نظرهای مختلفی که درباره فیلم Venom وجود داشت، گذشتش از Star Wars سورپرایز بزرگی بود. اگرچه به نظر می‌آید مردم از فیلم راضی‌اند، منتقدان علاقه‌ای به آن نداشتند. با این وجود، همه چیز به پول بستگی دارد و این رتبه‌های باکس آفیس نشان می‌دهد که احتمال ساخت قسمت بعدی Venom وجود دارد. اگرچه هنوز چراغ سبزی برای قسمت بعدی فیلم Venom داده نشده است، می‌توانیم تقریبا مطمئن باشیم که در آینده باز هم «تام هاردی» (Tom Hardy) را در نقش «ادی بروک/ونوم» (Eddie Brock/Venom) خواهیم دید.

Venom بعد از The Amazing Spider-Man 2 اولین فیلم مارول است که در دنیای سینمایی مارول (MCU) یا X-verse جایی ندارد. از آن جایی که این فیلم به عنوان بخشی از MCU در نظر گرفته نمی‌شود، سوالی که ذهن خیلی‌ها را درگیر کرده این است که آیا این آنتی‌هیرو با دشمن قدیمی خود، مرد عنکبوتی (Spider-Man) رو‌به‌رو خواهد شد یا نه. اگرچه خیلی‌ها مشتاق دیدن این نزاع هستند، همه چیز به مارول استودیوز بستگی دارد.

اگر شما یکی از کسانی بودید که نتوانستند در موفقیت فیلم Venom در باکس آفیس نقش داشته باشند، می‌توانید این فیلم را در ژانویه 2019 در خانه‌های خود تماشا کنید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم Venom در باکس آفیس جهانی بسیار خوب بوده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران