جنگ غول های اروپایی بر سر پدیده جدید فوتبال جهان


جنگ غول های اروپایی بر سر پدیده جدید فوتبال جهان

لوکا جوویچ پدیده‌ی جوان صرب که به عنوان بازیکن قرضی از بنفیکا به آینتراخت فرانکفورت آمده در فصل جاری تا اینجا بهترین گلزن بوندس‌لیگا است و در گلزنی حتی از رابرت لواندوفسکی هم پیشی گرفته است. روزنامه‌ی آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد یورگن کلوپ، جوویچ را به دقت زیر نظر دارد و بایرن مونیخ و بارسلونا هم از دیگر باشگاه‌های خواهان او هستند. لوکا جوویچ...

جنگ غول های اروپایی بر سر پدیده جدید فوتبال جهان

لوکا جوویچ گزینه خرید لیورپول، بایرن مونیخ و بارسلونا
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۴
جنگ غول های اروپایی بر سر پدیده جدید فوتبال جهان

لوکا جوویچ پدیده‌ی صرب آینتراخت فرانکفورت و بوندس‌لیگا که در حال حاضر بهترین گلزن این لیگ است مورد توجه باشگاه‌های بزرگی مثل لیورپول، بایرن مونیخ و بارسلونا قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوکا جوویچ پدیده‌ی جوان صرب که به عنوان بازیکن قرضی از بنفیکا به آینتراخت فرانکفورت آمده در فصل جاری تا اینجا بهترین گلزن بوندس‌لیگا است و در گلزنی حتی از رابرت لواندوفسکی هم پیشی گرفته است. روزنامه‌ی آلمانی بیلد در گزارشی اعلام کرد یورگن کلوپ، جوویچ را به دقت زیر نظر دارد و بایرن مونیخ و بارسلونا هم از دیگر باشگاه‌های خواهان او هستند.

لوکا جوویچ در سال ۱۹۹۷ در بوسنی به دنیا آمده و ۹ سال در سیستم جوانان ستاره‌ی سرخ بلگراد پرورش می‌یابد تا اینکه درسال ۲۰۱۴ در شانزده سالگی برای اولین بار با پیراهن تیم اول این باشگاه به میدان می‌رود. او فصل بعد به بازیکن فیکس ستاره‌ی سرخ تبدیل شده و در اولین پنج مسابقه‌ی فصل سه گل به ثمر می‌رساند. جوویچ سپس در سال ۲۰۱۶ به بنفیکا منتقل می‌شود ولی بعد از مدتی نیمکت‌نشینی و تنها بعد از دو بازی برای بنفیکا در سال ۲۰۱۷ با قراردادی دوساله به عنوان بازیکن قرضی به آینتراخت فرانکفورت واگذار می‌شود.

این ملی‌پوش صرب سال گذشته در اولین فصل حضورش در آلمان خوش می‌درخشد و در ۲۲ بازی برای آینتراخت، که از آنها فقط در ۹ بازی فیکس بوده، هشت گل در بوندس‌لیگا به ثمر می‌رساند. جوویچ همچنین در قهرمانی فرانکفورت در جام حذفی آلمان هم نقش بسزایی دارد. او در مرحله‌ی نیمه‌نهایی رقابتها گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل شالکه را به ثمر می‌رساند تا آینتراخت به فینال راه یابد.

اما جوویچ در فصل جاری به یک پدیده تبدیل شده است. او در ۹ بار حضور در بازی‌های بوندس‌لیگا ۹ گل به ثمر رسانده و در حال حاضر جلوتر از ستاره‌های بزرگی مثل مارکو رویس(۸ گل)، لواندوفسکی(۷گل) و تیمو ورنر(۶گل) در صدر جدول بهترین گلزنان بوندس‌لیگا ایستاده است. گلهای پرتعداد جوویچ باعث شده آینتراخت فرانکفورت با تفاضل گل بهتر نسبت به بایرن مونیخ در رتبه‌ی چهارم جدول بوندس‌لیگا قرار بگیرد.

جوویچ تا اینجای فصل در هر ۶۲ دقیقه‌ای که در بوندس‌لیگا بازی کرده ۱ گل به ثمر رسانده است و در رده‌بندی فعلی اسکای‌اسپرتز که با توجه به فاکتورهای مختلف انجام می‌شود در حال حاضر بعد از مسی، نیمار و امباپه در رتبه‌ی چهارم قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی