هزینه مجلس ترحیم در اردبیل یک زندانی را آزاد کرد


هزینه مجلس ترحیم  در اردبیل یک زندانی را آزاد کرد

اردبیل - ایرنا - یک خانواده اردبیلی با اهدای بخشی از هزینه مراسم ترحیم متوفی خود به ستاد دیه استان اردبیل، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد و مالی را فراهم کرد.

برادر مرحوم 'رزاق زاده' روز چهارشنبه هدف از این اقدام خانواده خود را کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد برای بازگشت به آغوش گرم خانواده ذکر کرد.
وی افزود: امیدوارم که سایر خیرین استان نیز هزینه های احسان درگذشتگان خود را در این راه خرج کرده و زمینه آزادی دیگر بدهکاران جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کنند.
کریم الله محبوبی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل هم گفت: همه ساله شمار زیادی از خانواده ها قسمتی یا تمام هزینه مراسم ترحیم درگذشت عزیزان خود را صرف آزادی زندانیان می کنند.
وی بیان کرد: تداوم این امر خیرخواهانه در استان و تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی زمینه آزادی هرچه بیشتر زندانیان جرایم غیر عمد و مالی را از زندان های استان به همراه خواهد داشت .
به گزارش روابط عمومی نمایندگی ستاددیه استان اردبیل ، در سال ‌های اخیر خانواده ها با اختصاص تمام یا بخشی از مراسم هفتم، چهلم و یا سالگرد درگذشت عزیزانشان به ستاد دیه موجبات بازگشت سرپرستان نان آور خانه را به آغوش خانواده فراهم می کنند.
6018/6016

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!