بسیج؛ آیینه تمام‌نمای وفاداری‌های تاریخ‌ساز


بسیج؛ آیینه تمام‌نمای وفاداری‌های تاریخ‌ساز

گروه اجتماعی ـ در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت شیراز آمده است «بسیج آیینه تمام‌نمای هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت ملّت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است».

بسیج؛ آیینه تمام‌نمای وفاداری‌های تاریخ‌ساز

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، جامعه روحانیت شیراز امروز، 30 آبان‌ماه طی بیانیه‌ای این مناسبت را گرامی داشت.
در این بیانیه آمده است:‌ «سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر و اندیشه والای معمار و بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) تشکیل شد، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه‌ای شد که ملت ایران را از گردنه‌های پر خطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد، بسیج آیینه‌تمام نمای هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت ملّت ایران در روند تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.
بدون تردید تشکیل بسیج مستضعفین از معجزات انقلاب اسلامی و اقدامی تاریخی برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امّت اسلامی به شمار می‌رود. ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های سترگ آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور است.
بسیج تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی مردم سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی است و این تفکر در جغرافیای مقاومت اسلامی و ضداستکباری منطقه با الهام‌گیری از مقاومت و پایدار ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نتیجه ‌بخش بوده و پس از آن نیز مجاهدت‌های شگفت انگیز و الهام بخش در حوزه مردم یاری، محرومیت‌زدایی و سازندگی و به رخ کشیدن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بومی و ایرانی و اهمیت نفوذ و نقش‌آفرینی‌های فرهنگ و تفکر بسیجی در آن سوی جغرافیای ایران آرمان بلند حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر بسیج جهانی اسلام بیش از پیش به واقعیت غیر قابل انکار تبدیل شده است.
جامعه روحانیت شیراز ضمن تبریک هـفته بسیج مستضعفین به محضر امام زمان(عج) و رهـبری عظیم‌الشان انقلاب و همه آزادی‌خواهان و پابرهنگان عالم از حماسه‌آفرینی آنان و خانواده شهدای معظم بسیج که با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند، تجلیل و برای این استوانه‌های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد».
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن