برنده 7 جایزه حوزه نشر کودک و نوجوان در «کتاب‌باز»


برنده 7 جایزه حوزه نشر کودک و نوجوان در «کتاب‌باز»

تهران- ایرنا- سروش صحت، امشب چهارشنبه 30 آبان ماه، در برنامه «کتاب‌باز»، میزبان نادر قدیانی، موسس نشر قدیانی بهترین ناشر کتاب‌های کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، قدیانی در برنامه امشب راجع به چگونگی تاسیس نشر قدیانی، علاقمندی به کتاب‌های کودک و نوجوان و مذهبی و اینکه این روزها مشغول به چه فعالیتی در حوزه کتاب است با صحت به گفت‌وگو می‌نشیند.
انتشارات قدیانی یک مرکز نشر خصوصی است که از سال 1355 شروع به کار کرده‌است. نادر قدیانی صاحب امتیاز نشر قدیانی است. این انتشارات با چاپ و نشر 1700 کتاب برای کودکان و نوجوان بهترین ناشر کتاب‌های کودک و نوجوان است که موفق به کسب هفت لوح ناشر نمونه کشوری شده‌است. از جمله جوایز این مرکز نشر می‌توان به دریافت جوایز بهترین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در 42 عنوان و 20 مجموعه اشاره کرد.
در بخش دوم «کتاب‌باز» که بخش ثابت چهارشنبه شب‌ها است، «دکتر مجتبی شکوری» با صحبت درخصوص حال خوب و سبک زندگی با مخاطبان همراه است.
«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت 20 از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 1 بامداد، 8 صبح و 13 بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
فراهنگ**خ.ع ** 1418

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش