کهگیلویه و بویراحمد از استان های با استعداد در حوزه تئاتر کشور است


کهگیلویه و بویراحمد از استان های با استعداد در حوزه تئاتر کشور است

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استان ‌های با استعداد و خوب حوزه تئاتر دانست و گفت: باید در حوزه آموزش هم بر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اختتامیه سی امین جشنواره استانی تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه (۳۰ آبان) با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور، استاندار، مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین هنرمندان تئاتر در یاسوج برگزار شد.

علی غیاثی ندوشن، مدیرکل هماهنگی امور استان‌ های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این آئین، گفت: یکی از برنامه‌ هایی که ما در استان‌ ها نیاز داریم، ایجاد پل ارتباطی بین تئاترهای دانش‌ آموزی، دانشجویی و تئاترهای عمومی و بزرگسالان است.


وی با تاکید بر اینکه تئاتر دانش ‌آموزی باید به عنوان تئاتر پایه تقویت شود، اظهار داشت: ما در هر حوزه ‌ای به ‌ویژه تئاتر، نیازمند برنامه‌ ریزی آموزشی با یک دورنمای مشخص هستیم.


غیاثی با بیان اینکه این آموزش باید در سطوح بخش ‌ها و روستاهای ما هم مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود اینکه یکی از استان ‌های مستعد و خوب حوزه تئاتر است و هر ساله کارهای خوبی از این استان در جشنواره بین ‌المللی فجر داریم، اما باید در حوزه آموزش هم برنامه‌ ریزی داشته باشد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان