کلوچه قندی بروجرد


کلوچه قندی بروجرد از شیرینی های مخصوص این شهر در ایام نوروز می باشد که مردم این شهر با ذوق و سلیقه فراوان این کلوچه را می پزند . در زیر با طرز تهیه این شیرینی بروجردی آشنا می شویم همچنین فیلم تهیه کلوچه قندی بروجرد برای شما در متن آورده شده است . مواد […] نوشته کلوچه قندی بروجرد اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

کلوچه قندی بروجرد از شیرینی های مخصوص این شهر در ایام نوروز می باشد که مردم این شهر با ذوق و سلیقه فراوان این کلوچه را می پزند . در زیر با طرز تهیه این شیرینی بروجردی آشنا می شویم همچنین فیلم تهیه کلوچه قندی بروجرد برای شما در متن آورده شده است .

مواد لازم :
آرد ۳۰۰ گرم
روغن صاف یا کره۲۰۰ گرم
پودر شکر ۸۰ گرم
گلاب ۶۰ گرم
هل نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه:

پربازدیدترین ها:

آرد را با روغن ورز می‌دهیم تا کاملاً نرم شود و هل را اضافه می‌کنیم پودر شکر با گلاب مخلوط می‌کنیم و به مخلوط آرد و روغن اضافه می‌کنیم و سپس داخل یخچال می‌گذاریم تا سفت شود بعد از سفت شدن از یخچال خارج می‌کنیم دوباره ورز می‌دهیم تا نرم شود بعد با دست به اندازه یک فندق گلوله می‌کنیم و با فاصله در سینی می‌چینیم و روی آنرا با زعفران به شکل ضربدر می‌کشیم و روی خلال پسته می‌گذاریم و در طبقه وسط فر می‌گذاریم درجه فر ۱۵۰ درجه سانتیگراد مدت پخت ۲۰ دقیقه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی