دشمن از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارد


دشمن از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارد

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: سلاح‌ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای در اختیار دشمنان انقلاب اسلامی است اما آنها از وحدت و یکپارچگی ملت ایران هراس دارند.

به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) که در مسجد جامع شهر روانسر برگزار شد، افزود: امروز برای دفاع از کیان ایران اسلامی هیچ چیز کم نداریم و مردم هیچ وقت نگران قدرت تسلیحاتی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران نباشد.
وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب دشمن با جنگ سخت و توپ و خمپاره به مردم حمله می کرد اما امروز جان و روح و فکر جوانان این کشور را مورد هدف قرار داده که راه نجات جوان‌ها تربیت اسلامی آنان است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله استان تهران اظهار داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت اما بیش از 40 تهدید علیه این کشور انجام شد و مهمترین تلاش دشمن تفرقه اندازی بین این امت اسلامی بوده و خواهد بود.
سردار ذوالقدر با بیان این که جهان کفر و استکبار از وحدت ، انسجام و نشست‌های وحدت آفرین این ملت درس عبرت گرفته ادامه داد: همه باید مراقب دشمن باشیم و قدر امنیت حاکم بر کشور را بدانیم و ضمن وحدت و همدلی به هر بهانه ای جمع شویم تا دشمن ناامید و ناکام و نابود شود.
وی اورامانات را جز افتخارات نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان دلاور این منطقه با ایثار و شهادت طلبی، بصیرت و شناخت دقیق و درست از دشمن، برای دفاع از کیان ایران اسلامی به میدان آمدند و شهید حسن فیض و شهید نادر احمدی از سندهای پرافتخار شهرستان روانسر و منطقه اورامانات هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: مجاهدت و جهاد علمای فهیم و آگاه در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است چرا که در بیان حقیقت ، جدایی حق از باطل و بصیرت افزایی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
سردار ذوالقدر افزود: شهدای والامقام و خانواده های صبور آنان از همه هستی و دارایی خود گذاشتند و با جان و مال برای برقراری امنیت، ایثار و از خودگذشتگی کردند و وظیفه ما قدردانی از رشادت و شجاعت آنان است.
یکی از ماموستایان و علمای برجسته منطقه اورامانات نیز گفت: ایمان ما زمانی کامل خواهد شد که امور زندگی خود را براساس دستورات قرآن و پیامبر (ص) اجرا کنیم.
ماموستا سید جبار فرجی با بیان اینکه تند روهای مذهبی معتقدند برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) بدعت است، افزود: بدعت زمانی مایه شرارت و گمراهی است که شریعت اسلام آن را رد کند اما شریعت اسلام ، میلاد پیامبر را رد نکرده و بدانیم همه بدعت ها هم مایه گمراهی نیست و جشن میلاد پیامبر نیز یک بدعت حسنه و واجب است.
وی تصریح کرد: مراسم مولودی خوانی مراسم صلوات و ذکر و یاد خدا و تشویق مردم به این است که تلاش کنیم دین مبین اسلام همچنان مقتدر و استوار بماند و کردار و رفتار و اخلاقیات پیامبر (ص ) بازگو شود.
اجرای برنامه های مولودی خوانی و دف نوازی و شعر و مدیحه خوانی از دیگر برنامه‌های میلاد پیامبر عظیم الشان (ص) در روانسر بود که با حضور پرشور و آحاد مردم این شهرستان برگزار شد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/3033

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق