کسب مقام سوم المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان توسط پتروشیمی بندر امام


کسب مقام سوم المپیاد علمی و عملیاتی آتش نشانان توسط پتروشیمی بندر امام

پنجمین المپیاد علمی- عملیاتی آتش نشانان صنایع پتروشیمی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی رقابت ها و ​ایجاد تغییرات کاربردی با استفاده از روش های نوین به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار...

پنجمین المپیاد علمی- عملیاتی آتش نشانان صنایع پتروشیمی به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی رقابت ها و ​ایجاد تغییرات کاربردی با استفاده از روش های نوین به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، پنجمین المپیاد علمی – عملیاتی (ورزشی) آتش نشانان صنایع پتروشیمی با حضور ۱۹ تیم از سراسر کشور از ۲۳ آبان ماه آغاز و طی ۳ روز برگزار گردید.

تیم های حاضر در این رقابت ها شامل ۸ از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، ۵ تیم از شرکت های مستقر در منطقه عسلویه، ۲ تیم از کرمانشاه و همچنین دیگر مناطق عملیاتی صنایع پتروشیمی از جمله مجتمع های پتروشیمی اراک، مهاباد، ایلام و لرستان بوده اند.

این دوره از مسابقات در دو مرحله علمی و عملیاتی انجام پذیرفت؛ مرحله علمی به صورت آزمون و بخش عملیاتی در ۴ بخش تخصصی برگزار شد، که این بخش ها شامل بالا رفتن از طناب، بالا رفتن از نردبان طنابی، حمل مصدوم، دو و میدانی ۱۰۰ متر و دو و میدانی سرعت بود و شرکت کنندگان در این مراحل به صورت انفرادی و تیمی به رقابت پرداختند.

در این دوره تیم پتروشیمی بندرامام با ۸ نفر در رقابت ها شرکت نمود، که بهراد عیدی وند در بخش بالا رفتن از طناب و همچنین امید امرالهی در بخش حمل مصدوم موفق به کسب مقام نخست مسابقات شدند و در مجموع تیمی، تیم پتروشیمی بندرامام موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد.

شایان ذکر است، المپیاد علمی- عملیاتی آتش نشانان صنایع پتروشیمی با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در میان آتش نشانان، افزایش توانایی و قابلیت های ذهنی و جسمی، بالا بردن مهارت عملیاتی در شرایط اضطراری، تبادل تجارب عملیاتی و ایجاد رقابت سالم در نیروهای آتش نشان برگزار می شود، که در پایان هر دوره تیم های اول، دوم و سوم به مسابقات سراسری وزارت نفت راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن