به گزارش افکارنیوز،

محمدرضا زنوزی مطلق در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان با اشاره به شرایط مطلوب تیم در آستانه بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بحمدالله آمادگی تیم در سطح قابل قبولی قرار دارد و تمرینات منظمی را طی هفته‌اخیر پشت سر گذاشته‌اند.

زنوزی در واکنش به عدم بازگشت استوکس و اروین به تمرینات تیم، تاکید کرد: همواره گفته‌ام که تراکتور هیچ‌گاه متکی به فرد نیست و این بازیکنان هستند که باید به بودن در این تیم افتخار کنند، در مورد بازیکنان خارجی نیز، سوگیتا که از لحاظ اخلاقی و فنی خارق‌العاده است، به‌صورت مرتب در تمرینات حاضر بود و استوکس و اروین نیز بخاطر مشکلاتی که دارند هنوز بازنگشته‌اند.

مالک‌باشگاه تراکتورسازی در ادامه اضافه کرد: هواداران مطمئن باشند که تراکتور بدون این بازیکنان نیز با قدرت در بازی‌ها حاضر می‌شود، چرا که تیم ما ۲۲ بازیکن فوق‌العاده و ستاره دارد که سطح‌شان اگر بالاتر از آن‌دو بازیکن نباشد،قطعا" کمتر هم نیست.

وی با بیان اینکه به علاقه هواداران تراکتور به استوکس و اروین واقفیم، تاکید کرد: برای بازی مقابل پرسپولیس ۲۲ استوکس و اروین داریم و با توان و انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

محمدرضا زنوزی همچنین درخصوص تکمیل ترکیب تیم در ادامه مسابقات، خاطرنشان کرد: با تمامی محدودیت‌هایی که ابتدای فصل با آن مواجه‌ بودیم، از دیر تحویل گرفتن باشگاه تا محدودیت در جذب بازیکنان لیگ‌برتری و خارجی و ... سعی کردیم تیمی قدرتمند را آماده کنیم، امّا با این حال هر چند شاید هم‌اکنون نیز هواداران از تیم راضی باشند ولی همچنان با تیم مدنظر و ایده‌آل من فاصله دارد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در پایان اظهاراتش عنوان داشت: ان‌شالله با بازیکنان طراز اولی که در نیم فصل و فصل آتی به خدمت می‌گیریم، تیم کهکشانی تراکتور را خواهیم ساخت.